Pagina 2 van 2

Geplaatst: 26.10.2011 - 17:02
door De Fryske Volvo Rider
Das heel knap dat je dat nog weet,

da was in 2009, dat was geen Velleman maar wel bijna het zelfde bedenk ik mij nu. In die tijd allen weer ouderwets gemaakt en toen liep de motor weer.

Die Velleman van nu was leuk om te maken en hij werkte eerst ook wel maar
afgelopen za avond deed de auto het niet. over gestart.....nog niet.
een nacht aan de accu lader. Nog niet....

voor de zekerheid velleman losgekoppelt en oude set up weer gebruikt.
en de auto maar aangetrokken. daarna geen centje pijn.

Nu mijn conclusie:
Mijn mening is dat het het makkelijkste en goedkoopste is om de zaak orgineel te houden en goed te onderhouden. dan heb je in mijn ogen nergens last van, en zeg nou eerlijk contactpunt stellen is inc handen wassen 5 min werk.

Dit is natuurlijk wel bij normaal gebruik, van getunde motoren heb ik geen verstand.

@ volvo rob

Ik heb een zwarte 144 zonder voorbumper,een enorme uitlaat en gaten in ed deuren met achterop de getallen 316 (joh 3:16).

Jij?

Geplaatst: 26.10.2011 - 18:20
door Boele
Had je dus beter voor de Hotspark kunnen gaan. Dan had je er veel plezier van gehad.

Geplaatst: 26.10.2011 - 19:11
door volvo rob
Velleman Rules!

Anyway, my daily drives:
Zal je vast wel een keer gezien hebben in en om Drachten


Afbeelding

Geplaatst: 27.10.2011 - 09:09
door De Fryske Volvo Rider
de 244 is me al eens opgevallen, de amazone (nog ) niet, zou wel moeten met die velgen. en die nieuwe... sorry daar let ik nooit op!!

Binnen kort (als ik weer tijd heb) word de Velleman wel weer aangesloten. k denk niet namelijk dat de Velleman het probleem was.

Heb de Velleman afgesloten om problemen uit te sluiten.

Qua plezier... ik vond het erg leuk om het setje in elkaar te solderen,
weinig plaatsjen waar je voor 14.95 nog een middag lol hebt:)

groetn maar weer,

en word vervolgt!