Geplaatst: 26.10.2011 - 17:02
Das heel knap dat je dat nog weet,
da was in 2009, dat was geen Velleman maar wel bijna het zelfde bedenk ik mij nu. In die tijd allen weer ouderwets gemaakt en toen liep de motor weer.
Die Velleman van nu was leuk om te maken en hij werkte eerst ook wel maar
afgelopen za avond deed de auto het niet. over gestart.....nog niet.
een nacht aan de accu lader. Nog niet....
voor de zekerheid velleman losgekoppelt en oude set up weer gebruikt.
en de auto maar aangetrokken. daarna geen centje pijn.
Nu mijn conclusie:
Mijn mening is dat het het makkelijkste en goedkoopste is om de zaak orgineel te houden en goed te onderhouden. dan heb je in mijn ogen nergens last van, en zeg nou eerlijk contactpunt stellen is inc handen wassen 5 min werk.
Dit is natuurlijk wel bij normaal gebruik, van getunde motoren heb ik geen verstand.
@ volvo rob
Ik heb een zwarte 144 zonder voorbumper,een enorme uitlaat en gaten in ed deuren met achterop de getallen 316 (joh 3:16).
Jij?
da was in 2009, dat was geen Velleman maar wel bijna het zelfde bedenk ik mij nu. In die tijd allen weer ouderwets gemaakt en toen liep de motor weer.
Die Velleman van nu was leuk om te maken en hij werkte eerst ook wel maar
afgelopen za avond deed de auto het niet. over gestart.....nog niet.
een nacht aan de accu lader. Nog niet....
voor de zekerheid velleman losgekoppelt en oude set up weer gebruikt.
en de auto maar aangetrokken. daarna geen centje pijn.
Nu mijn conclusie:
Mijn mening is dat het het makkelijkste en goedkoopste is om de zaak orgineel te houden en goed te onderhouden. dan heb je in mijn ogen nergens last van, en zeg nou eerlijk contactpunt stellen is inc handen wassen 5 min werk.
Dit is natuurlijk wel bij normaal gebruik, van getunde motoren heb ik geen verstand.
@ volvo rob
Ik heb een zwarte 144 zonder voorbumper,een enorme uitlaat en gaten in ed deuren met achterop de getallen 316 (joh 3:16).
Jij?