Pagina 2 van 2
Geplaatst: 21.10.2011 - 21:23
door 945i
Msuidgeest schreef:De tweedehands markt voor naaimachines is inmiddels ingestort. Niemand wil een 2e hands C1 want die is nog niet belastingvrij en een nieuwe is nauwelijks duurder dan oud model van 3 jaar oud. Voor velen is dan de keus snel gemaakt.
En dat geldt blijkbaar voor alle wagentjes.
De rest klopt ook niet, maar oké, ik gun je een punt.
Geplaatst: 21.10.2011 - 21:25
door Msuidgeest
Fijn John.
Geplaatst: 21.10.2011 - 21:31
door 945i
Geplaatst: 22.10.2011 - 15:35
door snrbcb
ik kan haast niet wachten op de vernieuwde meet methode om CO2 vast te stellen.
Staat iedereen (bij volvo) weer met z'n voeten op de grond.
De moderne downsize benzine motor van Ford staat voor 198gr/km in de boeken voor een xc60, maar praktijk is 250- 270gr/km. ( is dan labeltje F)
Dus voor een gem. van 95gr/km in 2020 hebben ze nog wat te doen.
Geplaatst: 25.10.2011 - 15:45
door mightyspawn
Wat een hoop vooruitgang, mijn 740 van 86 doet zelfs 246gr/km. Gister nog APK gehad, CO waarde was 0,14 % (lichtjes te arm afgesteld, maar dat is minimaal) en ik mag 5,5 hebben. Katalysator doen we niet aan he.