Bij de eerdere modellen wilde de peilstok nog wel eens lekken met als gevolg een olie laag over je motor. de modificatie bestaat uit een nieuwe peilstok met twee rubber ringen en een nieuwe pijp.
Snelheidsafhankelijke bekrachtiging was een optie.
Een Stuurbekrachtiging is zelf ontluchtend zo ver ik weet.
Specialist denkt in mijn geval dat het aan het cuppen van de voorbanden ligt, vervanging is onderweg.
Het verschil met de originele gloeilampen is enorm en mochten de reflectoren er toch niet tegen kunnen gaan ze langzaam bij het lampgat afbladderen en kan ik nog altijd de oude lampen terug plaatsen of een xenon setje monteren.
Volvo S80 gekocht
- DrRossi
- 4th Gear member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 11.02.2006 - 06:46
Volvo-Forum leden, zet jezelf op de kaart.
http://goo.gl/maps/i7C8l
If it's not blown, it sucks....
S80 T6
http://goo.gl/maps/i7C8l
If it's not blown, it sucks....
S80 T6
- Frumpy
- 5th Gear member
- Berichten: 1343
- Lid geworden op: 28.06.2005 - 17:31
- Locatie: Haaglanden
Is dat bij jou ook al. Ik had nog geen 5.000 km met nieuwe Conti's Eco gereden of ze waren al gecupped, best wel balen, want dat merk je behoorlijk.Specialist denkt in mijn geval dat het aan het cuppen van de voorbanden ligt, vervanging is onderweg.
Mij werd verteld dat dat nooit bij de aangedreven wielen kan, nou ja ik heb het dus wel, en jij ook. Wil eigenlijk wel weten hoe dat zo snel komt.
De laatste tijd is het comfort van de schokbrekers ook een stuk minder. De testbank heeft uitgewezen dat ze nog goed zijn, maar ik ken de auto nu wel en merk als geen ander als de auto niet meer zo lekker rijdt als voorheen.
Daarom gaan er van de week vier nieuwe reflex schokbrekers onder, ben zeer benieuwd hoe die dan weer stuurt.

- +++t blijft behelpen+++
- 6th Gear member
- Berichten: 2796
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 21:20
- Locatie: Oz
- Contacteer:
bart simpson schreef:430 NM das heel fijn. Voor een trein...DrRossi schreef:Ik ben van redelijke komaf en dit is dan wel onder de 6 kilo, maar het is echt niet om ff lekker te scheuren hoor.
Om een beetje door te rijden op de snelweg is het wel fijn om die 430Nm te hebben.
maar heel toffe Kar dit hoor!
en dat weten alleen de kenners.
sssstttt geheim houden hoor!
Veel rijplezier
'90 740 Turbo+ intercooler estate 192 BHP 290NM
'17 V60 D2 Nordic(+) 120pk 6-traps Geartronic PowerBlue
'89 740 Turbo intercooler sedan 5 bak 200 PK MBC
'84 244 DL Sedan 4 bak B200K bijna geen PK's, restauratie object'
'04 C70 2.0T 20V 165 PK Cabriolet Titanium Grey
'88 740 Turbo intercooler estate automaat 165 PK
'95 850 2.5 20V Sedan Automaat Alter 2 595.000 km
'93 850 GLE 2.5 10 V Sedan Automaat 479.000 km Alter 1
'86 780 V6 coupe 170 PK beige metallic
'17 V60 D2 Nordic(+) 120pk 6-traps Geartronic PowerBlue
'89 740 Turbo intercooler sedan 5 bak 200 PK MBC
'84 244 DL Sedan 4 bak B200K bijna geen PK's, restauratie object'
'04 C70 2.0T 20V 165 PK Cabriolet Titanium Grey
'88 740 Turbo intercooler estate automaat 165 PK
'95 850 2.5 20V Sedan Automaat Alter 2 595.000 km
'93 850 GLE 2.5 10 V Sedan Automaat 479.000 km Alter 1
'86 780 V6 coupe 170 PK beige metallic