Pagina 2 van 2

Geplaatst: 02.04.2006 - 20:35
door DrRossi
Bij de eerdere modellen wilde de peilstok nog wel eens lekken met als gevolg een olie laag over je motor. de modificatie bestaat uit een nieuwe peilstok met twee rubber ringen en een nieuwe pijp.
Snelheidsafhankelijke bekrachtiging was een optie.
Een Stuurbekrachtiging is zelf ontluchtend zo ver ik weet.
Specialist denkt in mijn geval dat het aan het cuppen van de voorbanden ligt, vervanging is onderweg.

Het verschil met de originele gloeilampen is enorm en mochten de reflectoren er toch niet tegen kunnen gaan ze langzaam bij het lampgat afbladderen en kan ik nog altijd de oude lampen terug plaatsen of een xenon setje monteren.

Geplaatst: 02.04.2006 - 21:14
door Frumpy
Specialist denkt in mijn geval dat het aan het cuppen van de voorbanden ligt, vervanging is onderweg.
Is dat bij jou ook al. Ik had nog geen 5.000 km met nieuwe Conti's Eco gereden of ze waren al gecupped, best wel balen, want dat merk je behoorlijk.
Mij werd verteld dat dat nooit bij de aangedreven wielen kan, nou ja ik heb het dus wel, en jij ook. Wil eigenlijk wel weten hoe dat zo snel komt.

De laatste tijd is het comfort van de schokbrekers ook een stuk minder. De testbank heeft uitgewezen dat ze nog goed zijn, maar ik ken de auto nu wel en merk als geen ander als de auto niet meer zo lekker rijdt als voorheen.
Daarom gaan er van de week vier nieuwe reflex schokbrekers onder, ben zeer benieuwd hoe die dan weer stuurt. :)

Geplaatst: 02.04.2006 - 21:51
door +++t blijft behelpen+++
bart simpson schreef:
DrRossi schreef:Ik ben van redelijke komaf en dit is dan wel onder de 6 kilo, maar het is echt niet om ff lekker te scheuren hoor.
Om een beetje door te rijden op de snelweg is het wel fijn om die 430Nm te hebben.
430 NM das heel fijn. Voor een trein...
maar heel toffe Kar dit hoor!
en dat weten alleen de kenners.
sssstttt geheim houden hoor!

Veel rijplezier