op de foto is het nu heel duidelijk te zien maar in het "dagelijks gebruik" valt het nauwelijks op.
op de foto was ie net gewassen en in de wax gezet en stond ie in de zon..

Creatief, maar toch: +1Ik zou er "per ongeluk" heel hard mijn fiets tegenaan laten "vallen", sorry!
Helaas... helaas, wel all-risk maar OHRA (waar ik verzekerd ben) biedt geen beschermer.Oceanracer schreef:Joeri, heb jij niet toevallig een all-risk verzekering met noclaim-beschermer? Dan kost het je niks!
Daarom, bij geen schade loop je geen risico. Ik heb het op alle drie de auto's. Gelukkig nog niet nodig gehad, maar gewoon handig voor als...CeeBee schreef:Tot dat je in hetzelfde jaar nog een schade meld, maar dan kan je kiezen om de goedkoopste zelf te betalen.
Dit is waar, deze solventlakken stonden na +- 20 jaar op punt.dieselpower schreef: De lakken zoals die 20-15 of zelfs 5 jaar geleden zijn gebruikt mogen niet meer worden toegepast door de strengere milieueisen en ook dat geeft een verschil ik kleur met de lak die ze nu moeten spuiten.
Nee, nog niet. Eerst nog een offerte opvragen, maar heb de laatste tijd wat andere dingen aan m'n hoofd gehad...olav schreef:En? Is de schade inmiddels gerepareerd? Plaatjes...?