Ondeugdelijk hang en/of sluitwerkbart simpson schreef:ik heb daar over het verwijderen van deuren niets gezien.
€ 104
Slechte staat chassis/carrosserie/frame
€ 173
blijkbaar mag je ook niet tot diefstal aanzetten
Ondeugdelijk hang en/of sluitwerkbart simpson schreef:ik heb daar over het verwijderen van deuren niets gezien.
De velgen die er nu onder zitten zijn Ursa's 205/55/R16 en het gaat om een V70 uit 2006, 2.4 140 pk benzine. Mij is verteld dat daar ook 15 inch onder kanJosW schreef:Wat is jouw velgmaat en bouwjaar van de auto? Op die van mij kunnen alleen 16 inch banden.Dijks schreef:Onder mijn V70 kunnen zowel 15 als 16 inch velgen. Wat is nu het beste voor de winterbanden? Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
Groeten
Ik vind er niks an945i schreef:Zie nog steeds niets over het verwijderen van deuren.
Mooie bandjes he, die quatrac's!
Ik mis een wit streepje tussen het groen en rood , dat zou de band beterCarfreak schreef:Ik vind er niks an945i schreef:Zie nog steeds niets over het verwijderen van deuren.
Mooie bandjes he, die quatrac's!
Onder de ongeblazen benzineversies kunnen inderdaad ook 15" velgen.Dijks schreef:De velgen die er nu onder zitten zijn Ursa's 205/55/R16 en het gaat om een V70 uit 2006, 2.4 140 pk benzine. Mij is verteld dat daar ook 15 inch onder kan
Ik heb precies dezelfde onder de auto liggen. Ze bevallen prima, ook in de sneeuw.BlackcurrantV70 schreef:Ik heb in het voorjaar een setje Pirelli Sottozero 215/55R16 op de kop getikt bij volvo-velgen.nl. Best tevreden me, maar er ligt nog geen sneeuw...
In de zomer is het 235/45/R17 Michelin Premacy HP