Pagina 2 van 2

Geplaatst: 09.12.2011 - 20:24
door OGA244
wel een meter of 20 idd

Geplaatst: 09.12.2011 - 20:27
door 945i
Ja oké, korte baan testen, maar in een V70 heeft hij al iets meer ervaring... :wink:

Maar welke bak prefereert OGA244?

Geplaatst: 09.12.2011 - 20:29
door OGA244
ik vind die Powershift icm een dieselmotor prima

Geplaatst: 09.12.2011 - 20:51
door The Volvoboy
Eenmaal op gang schakelt een Powershift wel redelijk snel (niet zelf uitgeprobeerd hoor :P ), alleen van stilstand op gang komen gaat niet zo lekker.

Geplaatst: 10.12.2011 - 14:41
door arnoud
Het van en naar R schakelen gaat inderdaad traaaaaag, maar bij gewoon rijden is een Powershift automaat best relaxed.

Bijna 180.000km in een 2.0D PS gereden, en nu zo'n 45.000km in een D3 Geartronic. De Powershift vond ik bij het rijden rustiger, maar de D3 is veeeeeel lekkerder :)

2 maal PWS en tevreden

Geplaatst: 12.12.2011 - 20:22
door gnd
Doe ik ook maar 2 cent erbij.

Ik ben zeer tevreden met de PWS (PowerShift)
Vooral in de vorige S60 2.0 T.
Ik heb nu een S60 T4 en ben nog steeds tevreden met de PWS.
(En ja ik heb ook een half jaar met de V70 170 PK 5 pitter Geartronic gereden. Was ook lekker 8) )

De T4 heeft inderdaad wat meer neiging tot wielspin dan de 2.0T.
Maar of dat komt door een DSTC afstelling of door de PWS ?

Persoonlijke voorkeuren zullen meespelen, maar ik heb de afgelopen 2 jaar in diverse automaten mogen rijden zoals de C4 Picasso (waardeloze automaat, meer een automatsiche koppeling :( ) en de Peugeot 3008.
Ik ben heel blij met de S60 2.0T en de T4 PWS, hele fijne auto's. :P


Cheers GND