Pagina 2 van 2

Geplaatst: 14.12.2011 - 15:23
door bart simpson
Ik heb er ook een gehad met zo'n stuur.

Mijn idee is dat een importauto altijd een auto met een verhaal is en blijft, dat heeft zijn neerslag op de prijs en verhandelbaarheid, als de kilometers kloppen (en dat bewijst een NAP iig nooit bij een importauto) denk ik dat richting € 6.500,-- reëeler is, maar het blijft altijd wat de gek ervoor geeft

Geplaatst: 14.12.2011 - 15:23
door bart simpson
DrRossi schreef:Wanneer werd dat xenon eigenlijk leverbaar ?
ik had in 2002 xenon

Geplaatst: 14.12.2011 - 15:28
door jan weemering
bart simpson schreef:Ik heb er ook een gehad met zo'n stuur.

Mijn idee is dat een importauto altijd een auto met een verhaal is en blijft, dat heeft zijn neerslag op de prijs en verhandelbaarheid, als de kilometers kloppen (en dat bewijst een NAP iig nooit bij een importauto) denk ik dat richting € 6.500,-- reëeler is, maar het blijft altijd wat de gek ervoor geeft
Bart ik denk dat elke gebruikte auto er eentje is met een verhaal(lees verleden). In Duitsland zijn ze wat kiener op grote schades e.d. in Nederland bijna niet.

Ik ga liever voor een volledig onderhouds historie en dan nog is niets wat het lijkt

Geplaatst: 14.12.2011 - 16:37
door jan weemering
Ik heb toch netjes een antwoord gekregen en een kopie van deel 1
daar staat op dat de auto van 3-2004 is

Quote:
Beste heer,

Het kan inderdaad zijn dat de auto voor 2004 geproduceerd is maar zoals u ook kan zien in de bijgevoegde bijlage is de auto pas in 2004 op kenteken gezet door de Volvo Dealer.

De auto heeft t/m december 2011 voor de ambassade gereden vandaar dat er nu een nieuw kenteken op de auto zit. De onderhoudshistorie is inzichtelijk en bij gehouden door de Dealer.
Hier is dus absoluut geen sprake van valsheid in geschrifte.

Mijn inziens is de prijs dus absoluut acceptabel zeker gezien de zeer gunstige kilometerstand.

Mocht u nog vragen hebben verneem ik dat graag.

Unquote:

Wellicht klopt alles

Geplaatst: 14.12.2011 - 20:19
door V480-S60
Hier is een maar.
De auto heeft pas een NL-kenteken van 5 december 2011. Als het een ambassade auto was die in NL reed en door een NL dealer was geleverd dan had deze auto een NL-kenteken van 2004. De CD-platen zijn namelijk (gelijk de krijgsmachtplaten) registratienummers. Er behoort altijd een NL-kenteken uit het bouwjaar of jaar eerste toelating bij.
Het is dus een auto die door een buitenlandse dealer is geleverd.

Geplaatst: 14.12.2011 - 20:20
door bart simpson
historie blijft een heikel punt

Geplaatst: 14.12.2011 - 20:38
door jan weemering
V480-S60 schreef:Hier is een maar.
De auto heeft pas een NL-kenteken van 5 december 2011. Als het een ambassade auto was die in NL reed en door een NL dealer was geleverd dan had deze auto een NL-kenteken van 2004. De CD-platen zijn namelijk (gelijk de krijgsmachtplaten) registratienummers. Er behoort altijd een NL-kenteken uit het bouwjaar of jaar eerste toelating bij.
Het is dus een auto die door een buitenlandse dealer is geleverd.
Beste V480-S60 sterk argument.
ik heb het aan de handelaar voorgelegt en nu maar even op antwoord wachten.
Maar goed als de auto dealer onderhouden is, dan is een belgische dealer voor mij gelijk aan een Nederalnds , ik noem zomaar Belgie, het kan ook een ander land zijn natuurlijk, wel vreemd dat de APK wel tot de datum loopt waarop de auto voor het eerst op de weg is gekomen, ik snap het niet.

Geplaatst: 14.12.2011 - 21:19
door toppertje
V480-S60 schreef:
Het is dus een auto die door een buitenlandse dealer is geleverd.
dat was toch al duidelijk?
in de adv staat al dat het een import auto is.

Geplaatst: 14.12.2011 - 21:20
door bart simpson
dat kan ook opgaan voor een auto die een CD kenteken heeft gehad..

Geplaatst: 16.12.2011 - 16:26
door jan weemering
ja ik heb weer een berichtje gehad.
de auto is geen import auto,m aar dat staat er automatisch omdat er een nieuw kenteken voor een gebruikte auto is afgegeven.
de auto heeft cd platen gehad, en nu dus een nieuw kenteken nodig de APK geldt dus ook voor CD rijders, wandaar dat die totaan de datum loopt afgifte deel 1