zie http://volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=47448
Ik denk dat het best goed zou smoelen zo'n dubbele eindpijp...

Voor een vette roffel moet je toch echt een 850 op de kop tikken, maar als je het gas een beetje intrapt hoor je hem wel. Ik kan het echter niet vergelijken, want ik ken het geluid van een C30 2.0 met standaard uitlaat niet. En echt intrappen mag nog niet dus wat het resultaat is van een keer doortrekken weet ik ook nog niet. Als je rustig rijdt merk je er niet veel van overigens, maar het ging Jolanda ook meer om de looksKomt er een beetje mooi geluid uit? Mooie dikke roffel?
Ik heb ooit een 33 QV gehad eind 80-er jaren. Reed toen dagelijks Zwolle - Alexander polder v.v. Toen had je nog geen flitsers en files 's-morgens vroeg. Uurtje deed ik er overAlfa Romeo 33 1.7 16v 1989
Bij nader inzien "slechts" € 849,--« velwim » :
€ 895,-- incl. aanpassing bumper, spuitwerk, montage etc.
Hoe krijg je in hemelsnaam zo'n totaalbedrag aan boetes? Rijd je altijd 40 km/h te hard ofzo?Duke_Star schreef:Ik heb vandaag eens geinformeerd bij mn contactpersoon bij Volvo Leeuwarden...ik heb een 4 cilinder diesel, dus ik zou 1 eindpijp kunnen krijgen...
Verder zou ik dan een pakketje kunnen nemen..
- Mistlichtframe
- Skidplate voorbumper
- Side Scuff Plates
Kosten 695,- incl. montage en btw
- Skidplate achter erbij maakt 895,-
Interessante optie, moet alleen eerst even 650 euro boetes aftikken....daarna misschien de C30 wat opleuken
Ik heb maar een 1.6 diesel, maar heb ook 2 (werkende) eindpijpen hoor.Duke_Star schreef:Ik heb vandaag eens geinformeerd bij mn contactpersoon bij Volvo Leeuwarden...ik heb een 4 cilinder diesel, dus ik zou 1 eindpijp kunnen krijgen...