Pagina 2 van 3
Geplaatst: 08.02.2012 - 17:58
door koen303114
de koplampwissers staan ook niet in mijn accessioresboekje. maar zijn van een 850.
ze zijn wel aangesloten.
Geplaatst: 11.02.2012 - 17:27
door Blade
Mooi ding. Maar heb je wel eerst nieuwe schermpjes achter erin gezet? Of heb je de bodykitrand over de roest heen gelijmd ?:P
Geplaatst: 13.02.2012 - 10:33
door koen303114
ik heb er inderdaad eerst een schermpje in gelast aan allebei de kanten. en toen er overheen gelijmt.
Geplaatst: 13.02.2012 - 17:03
door kip88
Gave auto, jou bodykit was dus ook al rood. Die van mij ook alleen de verkeerde kleur. Heb je de kit laten spuiten of zelf gedaan?
Ps. De auto vraagt trouwens wel om een verlaging, dat staat een stuk beter.
Geplaatst: 14.02.2012 - 11:12
door koen303114
ik heb de kit laten spuiten bij een autospuiter. ik dacht nog wel kleurverschil te verwachte maar totaal geen kleurverschil!. ik weet nog niet of ik hem verlaag. ik kan er nu perfect mee over drempels etc. en mensen achterin meenemen
Geplaatst: 15.02.2012 - 07:11
door koen303114
zo de velgen zitter eronder de fotos zijn niet al te best doordat ze met de telefoon gemaakt zijn
Geplaatst: 15.02.2012 - 07:13
door koen303114
spatlappen gemonteerd en een veerpootbrug
Geplaatst: 15.02.2012 - 08:22
door Iroll
Dat open luchtfilter op die plek is geen goed idee, dat kost je een stuk vermogen. Die zuigt veelste warme lucht aan. Je had hem iig beter in de originele luchtfilterbak kunnnen leggen, die zuigt nl koele lucht aan vanachter de grille
Geplaatst: 15.02.2012 - 08:27
door koen303114
klopt moet er nog mee bezig. heb alleen topdrukte op het werk vandaar. ik ben nog van plan om nog een luchtinlaat te maken via de grill.
de intercooler doet trouwens ook al heel wat om de lucht mooi koel te maken. want ik merk geen vermogenverlies in vergelijking met de originele installatie
Geplaatst: 15.02.2012 - 08:28
door koen303114
de auto trekt mij nu met de nieuwe velgen wel iets naar rechts. enig ide wat dat kan zijn? de wielen zijn wel uitgebalanceerd.
Geplaatst: 15.02.2012 - 08:50
door Iroll
Het luchtfilter zit vlak voor de LMM en die meet dus de warme lucht vandaar dat er dus vermogensverlies optreed, de intercooler zit na de LMM.
Het naar rechts trekken ligt niet aan balanceren, maar aan uitlijnen. Balanceren haalt trillingen uit een velg. Ik denk dat de sporing niet deugt. Dus even laten uitlijnen. Of er loopt rechts v of a een remklauw aan. Check ook of er niet een band scheef afgesleten is. Andere oorzaak kan een kapot ophangrubber van een draagarm zijn.
Geplaatst: 15.02.2012 - 09:27
door koen303114
de band is inderdaad wel iets scheef afgesleten. ik vond het al raar aangezien ik gister voor de tijd geen problemen had met de Atlas velgen.
ik zal voor en achter even een keer wisselen.
Geplaatst: 15.02.2012 - 09:37
door Morgenstond
Gaaf project hoor!

Geplaatst: 17.02.2012 - 08:13
door koen303114
Vandaag ben ik bezig gegaan om verlichting in de infocenter knop te maken
Geplaatst: 17.02.2012 - 15:00
door kip88
Netjes hoor, die auto wordt goed verwend. Heb je die veerpootbrug zelf gemaakt? Wat voor bandenmaat heb je er nu onder liggen?
Bredere banden zijn wat gevoeliger voor spoorvorming, maar dan zou je auto zowel naar links als naar rechts moeten trekken.
Geplaatst: 24.02.2012 - 12:41
door koen303114
volt, econ -meter
Geplaatst: 24.02.2012 - 12:57
door Iroll
Aan die econ meter heb je helaas niet veel in een turbo, dat gaat niet werken. Zo te zien zit hij al aangesloten, de wijzer zal op een turbo helaas in de hoek blijven staan.
En nog van harte met je 940 aanschaf! Ga je nu Volvo's verzamelen?

Geplaatst: 24.02.2012 - 13:10
door EVV
Die kan je dan beter vervangen door een originele turbo druk meter.
Geplaatst: 24.02.2012 - 13:56
door koen303114
ik heb nu 4 meters.
de originele olie/turbometer op de originele plek, naast de kachel knop. en de volt/econ onderin bij waar optioneel een equalizer geplaatst kan worden
P.S. Iroll, het is een 740 2.3 16valve geworden.
Geplaatst: 24.02.2012 - 14:10
door koen303114
en de spatlappen