Help!! Welk type Volvo heb ik?
-
- 5th Gear member
Wel stoer om een auto zo van de veiling weg te kopen. Ik weet niet of ik dat zou durven. Ofwel een hele goeie deal, ofwel een zeperd van jewelste. Garantie tot de poort neem ik aan....
Ben stiekem wel een beetje benieuwd wat je er de komende maanden mee gaat beleven, keep us posted!
Succes,
Marc
Ben stiekem wel een beetje benieuwd wat je er de komende maanden mee gaat beleven, keep us posted!
Succes,
Marc
- Iroll
- 6th Gear member
En het kenteken deel I ligt niet thuis in de la?mpgjacobs schreef:@ MarioC70 Wil wel reageren, maar auto staat bij poetsbedrijf omdat de auto er van binnen niet zo netjes meer uit zag
Zodra is chassis nummer heb laat ik het weten ok?
-
- 6th Gear member
Iroll schreef:En het kenteken deel I ligt niet thuis in de la?mpgjacobs schreef:@ MarioC70 Wil wel reageren, maar auto staat bij poetsbedrijf omdat de auto er van binnen niet zo netjes meer uit zag
Zodra is chassis nummer heb laat ik het weten ok?
Je stuurt me een berichtje dat je het chassisnummer niet prijsgeeft,als je geholpen wilt worden op het forum,zal je toch het een en ander prijs moeten geven,misbruik maken van een chassisnummer vind ik wat overdreven,of haal je je kenteken platen er s,nachts ook af.

- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
iedere idioot met slechte bedoelingen leest het vin nummer onderaan de voorruit
Volvo for life
-
- 6th Gear member
En degeen die bij volvo werken en naar je chassisnummer kijken,weten je kenteken,waar je huis woont enz enz.. 
Privacy in dit land staat op een zeer laag pitje tegenwoordig!

Privacy in dit land staat op een zeer laag pitje tegenwoordig!
Ik bekijk het vanuit de praktijk,niet vanuit een boekje.