Pagina 2 van 2
Geplaatst: 05.04.2006 - 09:20
door menjo
Ok... ik ga het vanmiddag toch eens losschroeven. Kijken of het netter kan.
Geplaatst: 15.04.2006 - 15:36
door DanieldeJong
Hi Menjo
bij ons zit de boel zelfs helemaal scheef, dus van voren gezien ligt de linker toeterknop zowat op het stuur en de rechter hangt ergens in de vrije hemel.
Dus tijd voor wat schroefwerk lijkt me..
heb jij dat deel al eens losgehad?
Moet men ergens aan denken als je de airbag losneemt (accu eraf??)
anyone?
gr
D
Geplaatst: 17.04.2006 - 10:14
door menjo
Ik heb het al los gehad ja, de airbag rust op een stevige metalen constructie wat ook meteen de toeterknop is (wat verklaart dat ik ook met de onderkant kan toeteren aangezien daar nog bewegingsruimte is). Dat metaal is denk ik wel bij te buigen, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Geplaatst: 17.04.2006 - 10:24
door Remon
Volgens mij is dat niet normaal hoor als je zelfs de rode bestickering kunt zien.
Geplaatst: 18.04.2006 - 12:21
door locus
Kan het zijn dat de stuur (en/of airbag) een keer verwisseld is met een ander exemplaar?
Geplaatst: 18.04.2006 - 12:41
door menjo
Misschien moet ik het produktnummer op de airbag eens controleren, hoewel ik eigenlijk niet denk dat er verschil in zit?
Geplaatst: 18.04.2006 - 12:48
door Nigel
Tis bij mij ook niet 101% recht te noemen, maar zo'n kier zit er ook niet tussen...
Wat vind de dealer er van? Even een blik op je stuur werpen wordt toch niet doorberekend?

Geplaatst: 18.04.2006 - 12:49
door menjo
De dealer vindt het volstrekt normaal
Geplaatst: 18.04.2006 - 12:54
door Nigel
Briljant, ik had het zelf kunnen verzinnen

Enfin, het vergelijkende waren onderzoek heeft je ook alleen maar reden gegeven om het niet normaal te vinden...
Geplaatst: 19.04.2006 - 08:32
door menjo
Er zijn dus toch verschillende airbags voor de phase 1 en phase 2 volgens Vadis. Toch maar weer eens loshalen om te kijken of ik niet de verkeerde heb.
Geplaatst: 19.04.2006 - 09:14
door locus
.....loshalen en ´gewoon´ opnieuw platter opvouwen :mrgreen:
Maar uh,
hoe tricky is dat eigenlijk - je stuur openen en de airbag bekijken? Niet dat ik dat zelf van plan ben, maar ben wel nieuwsgierig....
Geplaatst: 19.04.2006 - 09:27
door menjo
Het schijnt wel slim te zijn eerst de accupool los te halen... maar daar ben ik natuurlijk te lui voor. Ik heb de stekkertjes nog niet losgetrokken, maar als ik dat doe haal ik zeker eerst de accupool eraf.
Geplaatst: 19.04.2006 - 10:03
door locus
en dan is het spontaan opblaas gevaar geweken?
Geplaatst: 19.04.2006 - 10:17
door menjo
Ik neem aan dat ie puur elektrisch geactiveerd moet worden ja, dus zodra er geen stroom meer is lijkt me de kans op ontploffing klein.
Geplaatst: 19.04.2006 - 15:14
door locus
Zou je eens een foto willen maken als het stuur er af is? Maw dat je dus de airbag in zijn geheel kan zien.
Geplaatst: 19.04.2006 - 15:18
door menjo
Hmm het stuur ga ik er niet afhalen. Of bedoel je die airbag unit?
Geplaatst: 19.04.2006 - 16:00
door locus
Ja dat bedoel ik