Haha dat ding ja ik denk dat het kwam van de naam, en dna nog maar een keer no er achter of zo.
Was wel een fijne auto in ieder geval. Een V6 injection met zo goed als alle luxe aan boord.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Mijn zusje liet in Frankrijk de sleutels in de auto liggen toen ze hem op slot deed. We zouden wel even met een dikke steen het zijraampje in slaan, maar dat ging mooi niet door. Was een 740, en het heeft 'even' geduurd voor het raam eruit was
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
JeroenSpock schreef:Mijn zusje liet in Frankrijk de sleutels in de auto liggen toen ze hem op slot deed. We zouden wel even met een dikke steen het zijraampje in slaan, maar dat ging mooi niet door. Was een 740, en het heeft 'even' geduurd voor het raam eruit was
was er geen andere manier om binnen te komen?
ik vind het raam eruit knallen altijd zo cru!
Ijzerdraadje via de deurstijl is toch ook te proberen
Een Jag is juist mooi! Heb ook nog eens op het punt gestaan om een SJ-12 sII te kopen maar dat exemplaar was toen te slecht naar mijn zin.
Ik kan me nog wel herinneren dat ik als kind met onze gezin auto toen (volgens mij was dat de 745 of het was nog de Renault 21 navada) de deur dicht gooide en gelijk op slot had gedaan terwijl de sleutel er nog in zat... Maar die ging nog open met een ijzerdraadje