Pagina 2 van 3
Geplaatst: 05.05.2012 - 16:26
door MichelR
Ook nog niets ontvangen maar krijg helemaal geen post meer lijkt het.

Geplaatst: 05.05.2012 - 18:33
door Gast
+1
Geplaatst: 05.05.2012 - 18:36
door Volvoman
Geen nood, is compleet overbodig. Gelukkig hebben we Volvodrive Magazine!
Geplaatst: 05.05.2012 - 18:44
door Gast
ik verwacht dat hij ook wel bij de dealer ligt
Geplaatst: 06.05.2012 - 15:28
door Thom
Het is idd net een puzzelboekje, zo klein. Verder gewoon de nodige productinfo. LIV was meer glossy, daar heeft men nu geen geld meer voor over kennelijk.
Geplaatst: 06.05.2012 - 19:48
door least
inderdaad meer een luxe folder, voegt weinig toe aan het gevoel van Volvo of diens beoogde "lifestyle" anders dan nog meer kopen en consumeren, op iedere bladzijde staan prijzen...
Geplaatst: 06.05.2012 - 21:22
door Black-or-White
Ik kreeg het blaadje gisteren ook in de bus... Niet erg enthousiast moet ik zeggen, maar OK. Overigens, de velgen passen toch op ieder model Volvo mits diameter en breedte overeen komen? M.a.w. de steekmaat is toch hetzelfde op elk model Volvo...?
Geplaatst: 07.05.2012 - 07:59
door Carlsson 900

Het ziet er leuk en informatief uit.
Ook dat er diverse acties zijn vind ik erg positief.
Geplaatst: 07.05.2012 - 11:49
door BS
'Volvo vindt je leuk', dus laat je naam en adres achter, dan sturen we je geadresseerde reclame. Ik heb 'm hier nu ook, ik vind 't maar niks. Mijn vader heeft een Toyota, in hun magazine staan nog journalistieke onderdelen, interviews en reportages. Niet dat dat altijd even interessant is, maar het voelt minder als een reclame foldertje. Geeft toch een andere merk-ervaring... Maar ja inderdaad, dat kost geld; moet je toch weer iemand op pad sturen met een fototoestel en een notitieblok. Zo leuk vind Volvo ons nou ook weer niet.
Geplaatst: 07.05.2012 - 18:46
door Schorpioen
volvo schreef:John Vermeulen schreef:Leuk detail: op blz. 6 een verwijzing (naam, foto) van de service adviseur van de dealer/garage waar je klant bent.
Inderdaad, maar ik denk dat de tekst in alle gevallen dezelfde blijft, en dat alleen de foto(s) per dealer/klant combinatie gewisseld worden. Immers bij mijn dealer zijn 2 service adviseurs. De foto's zijn er ook bijgeplaatst. Maar de gehele tekst is in 1e persoon enkelvoud. Kortom, ik vermoed een ghost-writer voor het gehele land. Ach ja, zo word je belazerd...
Vergelijken dan maar?
Het begint met de volgende regel:
"Volvo's zijn mijn hobby. Zorgen dat ze in topconditie blijven en dat hun eigenaren meer dan tevreden zijn over onze dienstverlening........."
Geplaatst: 07.05.2012 - 19:05
door John Vermeulen
Mensen, het ging mij alleen even over de vermelding van naam en foto van de service adviseur. Uiteraard weet ik ook wel dat de tekst daaronder standaard is. Het betekent wel dat er vele varianten van het relatiemagazine zijn, zoveel als er vestigingen van dealers/dealergroepen zijn, neem ik aan.
De begeleidende brief staat op naam van de dealer manager, terwijl iedereen weet dat de brieftekst opgesteld is in Beesd en dat de brochures vanuit of via Beesd worden verstuurd (waarschijnlijk via een ingehuurd distributiecentrum) en niet via de dealer(-groep). Op zich is dit een gebruikelijke werkwijze voor grotere organisaties met uitvoerende filialen door het land en 1 landelijke communicatie- en marketingafdeling.
Geplaatst: 07.05.2012 - 19:36
door Walter
Klopt wel, alleen is het niet zo dat Beesd de tekst maakt en klaar. Daar kijken echt wel een aantal dealers naar.
Geplaatst: 07.05.2012 - 20:06
door ...
...
Geplaatst: 07.05.2012 - 22:10
door Thom
11 jaar is toch ook wel een respectabele leeftijd? Laatdunkend uitlaten is natuurlijk achterlijk.
Geplaatst: 07.05.2012 - 22:23
door volvo
Schorpioen schreef:volvo schreef:John Vermeulen schreef:Leuk detail: op blz. 6 een verwijzing (naam, foto) van de service adviseur van de dealer/garage waar je klant bent.
Inderdaad, maar ik denk dat de tekst in alle gevallen dezelfde blijft, en dat alleen de foto(s) per dealer/klant combinatie gewisseld worden. Immers bij mijn dealer zijn 2 service adviseurs. De foto's zijn er ook bijgeplaatst. Maar de gehele tekst is in 1e persoon enkelvoud. Kortom, ik vermoed een ghost-writer voor het gehele land. Ach ja, zo word je belazerd...
Vergelijken dan maar?
Het begint met de volgende regel:
"Volvo's zijn mijn hobby. Zorgen dat ze in topconditie blijven en dat hun eigenaren meer dan tevreden zijn over onze dienstverlening........."
Inderdaad exact hetzelfde, het gaat verder: ...dat vind ik het belangrijkste etc....

Geplaatst: 28.05.2012 - 09:48
door BlackcurrantV70
Onze 2 exemplaren van My Volvo zijn aangekomen, alleen de editie van mijn vrouw is in het frans ???
Kan je dit ergens laten aanpassen of moet dit via de dealer ?
Geplaatst: 28.05.2012 - 09:51
door Ben
Dat loopt inderdaad via de dealer.
De mijne was ook niet aangekomen en via Volvo nederland is me door de dealer een exemplaar gestuurd. Het adressenbestand is dat van Volvo Card en de gegevens daarvoor worden via de dealer aangeleverd.
Maar voor de verzamelaar heb je nu wel van elke taal één

Geplaatst: 28.05.2012 - 11:02
door BlackcurrantV70
Zal ik de Franse versie gelijk op Volvo plaza zetten voor de liefhebbers ?

Geplaatst: 28.05.2012 - 11:35
door Ponstir
Als ik het zo lees mis ik niks aan het exemplaar dat ik (nog steeds?) niet ontvangen heb...

Geplaatst: 28.05.2012 - 12:06
door Ben
Hij is er inmiddels ook als app voor de iPad.