Jazeker, anders stonden de fietsen wel in het rek!Ben schreef:Ze zijn zeker even fietsen

Dan neem je je caravan mee en daar de fietsen op. Ben je meteen comfortabel als je uitgefietst bent.Oceanracer schreef:Ah! Nou, als ik op vakantie ga/ben hangt de caravan aan de trekhaak en de fietsen op hun beurt weer aan de caravan. Het is dus eigenlijk meer bedoeld voor een fraaie zondagmiddag. Even een stukje fietsen, maar dan eens vanaf een ander startpunt dan thuis. Te meer omdat onze kleine man van nu dik anderhalf natuurlijk geen 2 uur op een fietsstoeltje kan/wil zitten maar wij weleens ergens anders willen fietsen.
Maar ook daar kun je oplossingen voor bedenken... Zelf een slot in elkaar fröbelen.Oceanracer schreef:Zoals het nu lijkt, is die laatste een Thule Euroway 945. Volgens de Consumentenbond en de ANWB destijds (2008) een goede fietsendrager, dus ik denk dat ik maar eens in onderhandeling ga met deze verkoper.
De verkoper van de eerste fietsendrager heeft zich nog altijd niet gemeld. Het mooie van die drager is dat zowel de drager als de fietsen zelf op slot kunnen. Maar dat is dan ook wel het enige wat er mooi aan is.
Zonder direct een oordeel te willen vellen maar indien goed bevestigd en vergrendeld kan onze Thule echt niet van de trekhaak af. Het klemmen kan maar op 1 wijze en het ding zit echt, maar dan ook echt, goed vast. (Ik moet er behoorlijk veel kracht voor zetten.)wim de jong schreef:Mijn mening over dit soort wiebeldingen achjter en op je trekhaak heb ik al eens geventileerd hier........de mijne ging een keer al stuiterend met 2 fietsen over de snelweg. (Ja, een thule van 2 jaar !) wat een puinhoop.
Dus ze gaan gewoon al jaren achterin de auto mee, 2 fietsen.....gaat makkelijk in de V70. Zo zijn we naar Berlijn, Rome en Antwerpen gegaan, en door die steden gefietst.
En er blijft niets achter je auto als je gaat fietsen (grotere parkeervak nodig met zo'n ding)
mocht ik ze eens extern willen vervoeren, wil ik zoiets, helaas niet zo makkelijk in Nl te verkrijgen. Kost wat ( € 230) maar dan heb je ook wat.
http://www.autoteile-immler.com/ATERA-B ... 8056_u161/
Die is perfect! Is namelijk dezelfde als die ik nu op het oog heb. Zal eens kijken of zij ook naar NL versturen.BlackcurrantV70 schreef:Is dit niks voor je ?
http://nl.kapaza.be/antwerpen/thule-fie ... 661274.htm
Nou nou een beetje minder mag ook wel hoor, ik doe het al sinds 1997 met een twinny, nog nooit trammelant mee gehad en ook nog niks aan kapot gegaanTwinny Loads en andere vage fietsenrekken die men op een regenachtige zondagmiddag in elkaar lijkt te hebben gelast. Schroot dus.
Nou, volgens mij zat de drager wel vast....de bout is gewoon afgebroken. Een stompje zat nog op de trekhaak.de drager moet dan niet goed vastgezeten hebben, kan niet anders.