Blokjes, Spijltjes... eigenlijk lijkt het steeds meer op IIIII tralies IIIII.
Zwarte koplampen kunnen dus toch. Staat overigens nergens in de brochuren vermeld. Nee, ik ben tevreden met de standaard koplampen. Nu nog kijken wat ik met de gevangenis, uuh grill doe.
Spijltjes of Blokjes - That's the question...
-
- 2nd Gear member
Gelukkig heeft eenieder verschillende smaak want anders reden er allemaal dezelfde V's en S-ssen rond, niet toch.................
http://www.picfury.com/c/V50 voorzijde-1.html
http://www.picfury.com/c/V50 voorzijde-1.html
- Frank_V50
- 1st Gear member
Aan de ene kant hoor je spijltjes voor donkere kleuren en blokje voor de lichtere. Daar kan ik best in mee gaan. Maar dan kijk je naar de foto's (bedankt!) en daar zie je toch vaak donker met blokjes. Op dit moment staat het 60% blokjes, dus overtuigend is het niet.
Newfh, kon jij ook kiezen of heb je later zelf aangepast?
Newfh, kon jij ook kiezen of heb je later zelf aangepast?
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
ik kan me gezien de kosten niet direct voorstellen dat je van een dealer gewoon even kiezen mag.
Volvo for life
- menjo
- 7th Gear member
Gaat gewoon ten koste van je korting, dus dat hij je laat kiezen kan ik me wel voorstellen. Maar als je de keuze hebt ben je die korting dus zowiezo kwijt, dus dan zou ik altijd nemen wat voor de dealer het duurst is 

- HMG
- 4th Gear member
Wat bedoel je preciesGaat gewoon ten koste van je korting, dus dat hij je laat kiezen kan ik me wel voorstellen. Maar als je de keuze hebt ben je die korting dus zowiezo kwijt, dus dan zou ik altijd nemen wat voor de dealer het duurst is
- menjo
- 7th Gear member
Als de dealer jou iets aanbiedt (een blokjes grille) bijvoorbeeld, dan zorgt hij wel dat je daar op een andere manier wel voor betaald. Zo'n dealer weet wel hoe hij gewoon voldoende winst moet pakken op een auto, en biedt je dus hoogstwaarschijnlijk gewoon 100 euro minder voor je inruiler (oid).
- Peter
- 7th Gear member
- Contacteer:
Nadat de onderhandelingen afgesloten waren mbt mijn nieuwe V50 en we het dus over prijzen en uitvoering eens waren kon ik van mijn dealer de grille, zonder meerprijs of ander gezeur gewoon veranderen. Zeg maar welke U er graag op wil hebben? Kijk zo hoort het.
Zweuds. V50 2.4i, my 2006, estate-line, spijltjesgrill, sagitta's, sunblinds, dakspoiler, high performance audio
 Mijn Flickr foto's
 Mijn Flickr foto's
- Frank_V50
- 1st Gear member
Zweuds, ik zie dat jij een 2.4i rijdt. Het is dan wel een beetje off-topic, maar heb jij bij aanschaf wellicht een 2.0D overwogen? Als dat zo is, dan ben ik erg benieuwd naar de reden waarom je voor de 2.4i gekozen hebt. Ik heb voor de 2.0D uit zuiver economische overwegingen gekozen (30.000 km/jr).
-
- 2nd Gear member
Beste Frank (V50)
Bij het bestellen van mijn auto heb ik gevraagd of ze een S40 grille wilden monteren, want dat had hun eigen demo ook.
Geen probleem en werd zo geruild met een S40, dus er is daar nu een S met een chromen grille.
Succes..............
Bij het bestellen van mijn auto heb ik gevraagd of ze een S40 grille wilden monteren, want dat had hun eigen demo ook.
Geen probleem en werd zo geruild met een S40, dus er is daar nu een S met een chromen grille.
Succes..............
- Peter
- 7th Gear member
- Contacteer:
Heb inderdaad een 2.0 D overwogen. Die ging als de brandweer. Economisch was het een twijfelgeval (15-20 dzd).Frank_V50 schreef:Zweuds, ik zie dat jij een 2.4i rijdt. Het is dan wel een beetje off-topic, maar heb jij bij aanschaf wellicht een 2.0D overwogen? Als dat zo is, dan ben ik erg benieuwd naar de reden waarom je voor de 2.4i gekozen hebt. Ik heb voor de 2.0D uit zuiver economische overwegingen gekozen (30.000 km/jr).
Wat me heeft overgehaald is de vijfcilinder. Lekkere roffel. En naar mijn idee toch wat soepeler rijgedrag.
Was overigens geen makkelijke keuze. Met die 2.0 D heb je een dijk van een moter, die alom wordt geroemd.
Zweuds. V50 2.4i, my 2006, estate-line, spijltjesgrill, sagitta's, sunblinds, dakspoiler, high performance audio
 Mijn Flickr foto's
 Mijn Flickr foto's