Pagina 2 van 2
Geplaatst: 03.06.2012 - 20:45
door bart simpson
Zie mijn prijslijst, een 2.0 5 cilinder van 213pk met een uitstoot 197gr CO2/km, die gaat niets toevoegen hier.
De 240pk T5 4 cilinder stoot 2 gram per km minder uit
Geplaatst: 03.06.2012 - 21:04
door NielsPHEV
volgens die prijslijst zo de huidige bifuel exact dezelfde boring en slag hebben als de D3 en D4 toeval of een type foutje ?
Geplaatst: 03.06.2012 - 21:05
door bart simpson
als het een 2.0 5 pitter is zou dat kunnen
Geplaatst: 03.06.2012 - 21:14
door Discovery
Is geen fout, de 2.0T werd 10 jaar geleden al zo gemaakt.
Geplaatst: 08.06.2012 - 10:15
door v70bio
Zou de 2.5T helemaal uit je hoofd zetten in ieder geval vanaf MY10. Kan je hier wel een boek over vertellen waarom niet te doen!
Geplaatst: 09.06.2013 - 21:52
door guidof
v70bio schreef:Zou de 2.5T helemaal uit je hoofd zetten in ieder geval vanaf MY10. Kan je hier wel een boek over vertellen waarom niet te doen!
Afgelopen zaterdag heb ik een proefrit gemaakt in een V70 Bi-fuel (AFV) van MY11.
Ik ben dus erg benieuwd naar jouw verhaal waarom iemand deze uit zijn hoofd zou moeten zetten.
Geplaatst: 09.06.2013 - 21:57
door NielsPHEV
guidof schreef:v70bio schreef:Zou de 2.5T helemaal uit je hoofd zetten in ieder geval vanaf MY10. Kan je hier wel een boek over vertellen waarom niet te doen!
Afgelopen zaterdag heb ik een proefrit gemaakt in een V70 Bi-fuel (AFV) van MY11.
Ik ben dus erg benieuwd naar jouw verhaal waarom iemand deze uit zijn hoofd zou moeten zetten.
\
Voor de volledigheid AFV is een door VCC geleverde en gegarandeerde auto op aardgas en benzine
Geplaatst: 10.06.2013 - 00:16
door Jungle
Heb zelf ook een 2.5T uit MY 2008, en rijd op benzine.
Mijn broer heeft exact dezelfde motor in zijn XC90 (2005) en hij rijdt al jaren probleemloos op LPG G3. Deze installatie heeft hij er in laten zetten na (2e hands-) aanschaf van de auto bij een kilometerstand van +/- 100.000 km.