Ultimate quick detailer van Meguiars

Hier alles over de verzorging van de auto. Wassen, poetsen, zuigen, borstelen, kortom alles wat de auto mooier kan maken of houden.
Gast

ah, dat is een goede oplossing. Ik heb geen hoge pet op van de sproeiwas die er uit de installaties komt trouwens.
Toch ben ik ervan overtuigd dat je verstelt zult staan van het resultaat als je je auto eens echt "poetst zoals je zou moeten poetsen". Ik kan me voorstellen dat je best tevreden bent, maar als je de methode gebruikt zoals velen dat hier doen (kleien, polijsten, wax en sealant), je versteld zult staan van het eindresultaat.
dutchlimits
5th Gear member

dbosker schreef:ah, dat is een goede oplossing. Ik heb geen hoge pet op van de sproeiwas die er uit de installaties komt trouwens.
Toch ben ik ervan overtuigd dat je verstelt zult staan van het resultaat als je je auto eens echt "poetst zoals je zou moeten poetsen". Ik kan me voorstellen dat je best tevreden bent, maar als je de methode gebruikt zoals velen dat hier doen (kleien, polijsten, wax en sealant), je versteld zult staan van het eindresultaat.
Je brengt me wel op ideeën.. Volgende keer als ik ga poetsen dan zal ik het eens wat uitgebreider doen. :) ben benieuwd
RIDES:
Dodge Magnum
VW Corrado G60

EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001
Polo G40 Genesis
Gast

dutchlimits schreef:
dbosker schreef:ah, dat is een goede oplossing. Ik heb geen hoge pet op van de sproeiwas die er uit de installaties komt trouwens.
Je brengt me wel op ideeën.. Volgende keer als ik ga poetsen dan zal ik het eens wat uitgebreider doen. :) ben benieuwd
Moet je doen. DA poetsmachine is niet zo duur, wat pads, wat polish, wax etc. Dagje werk en je kijkt met hele andere ogen naar je auto.
jaapburg
4th Gear member

Dagje werk is het zeker waard!! Vorige week mijn XC90 gedetailt, 1,5 dag werk maar wat een resultaat! Aardig voor dit topic: 1 heel flesje Meg Detailer doorheen gespoten ;)
Volvo V50 2.5 T5 Awd MY2006, Black Sapphire
Volvo XC90 D5 Awd Exclusive MY2004
chris2
3rd Gear member

Eén hele fles detailer, jezus man daar doe ik mijn S60 iets van 8x of meer mee!
Volvo XC90 D5 2017 inscription
jaapburg
4th Gear member

chris2 schreef:Eén hele fles detailer, jezus man daar doe ik mijn S60 iets van 8x of meer mee!
Niet als je:

- eerst de auto afspuit met hogedrukreiniger
- dan de auto wast met sop
- de auto nogmaals 'wast' met detailer en een microvezel
- de auto met klei behandeld
- grof polijst met een rotary
- weer afneemt met detailer omdat er weer wat stof op komt
- licht polijstmiddel gebruikt met een rotary
- weer afnemen met detailer vanwege stof
- wax laag 1...
- weer afnemen met detailer vanwege stof
- wax laag 2
- en dan de velgen nog....

En op een Xc90 gaat het wel hard qua oppervlak :p
chris2
3rd Gear member

Je hebt gelijk als ik het zo lees! ;)
Volvo XC90 D5 2017 inscription
jaapburg
4th Gear member

chris2 schreef:Je hebt gelijk als ik het zo lees! ;)
Het doel heiligt de middelen he :)
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging”