[quote="XC60T6"]Ik heb geïnformeerd naar tunngsmogelijkheden maaar Polestar is niet geldig voor XC60 BJ 2009...ik las ergens nog dat er andere opties zijn maar ik hoor graag van de aanwezigen hier, ook de sponsoren, wat verstandig is.
Ik heb heel goede ervaringen met RICA. meer pk en vooral koppel, hangt nog mooier aan het gas en is zuiniger geworden!
Juist, die naam zocht ik, Rica. Ik heb hun website een paar weken geleden bekeken en er zijn dan garages die dat als franchise tuning doen geloof ik. Ik ga nog even Googlen, bedankt!
Eeeh, meeting? Prima!
XC60 3.0 T6 AWD Geartronic MY2009 full options Security Line, High Performance Sound, panoramadak, verlichte instaplijsten, R-Design 2-tone leather, sportonderstel met Four-C-Technologie , 20"; Talitha Dark Grey velgen, Heico exhaust & bumper tuning.
Die verlichte instaplijsten zijn echt mooi! En vrij zeldzaam ook wel, heb ze nog niet eerder gezien (ja, in de folders).
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Wat een waanzinnig mooie bolide =D> Ik vind die vier uitlaten juist prachtig! Ik vind de achterkant van de XC60 normaal wat iel ogen, maar dit is precies goed. De kleurstelling van het interieur zou niet mijn eerste keuze zijn, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk. Wel gaaf dat je zo'n combi aandurft :thumbleft:
Ik zal het 'T6 AWD' logo weghalen van de achterkant en er 'AMG' op plaatsen
Alleen al het verschil in geluid is erg impressive. Niet overdreven maar een prachtige ietwat donkere ronk over het normale geluid heen.
XC60 3.0 T6 AWD Geartronic MY2009 full options Security Line, High Performance Sound, panoramadak, verlichte instaplijsten, R-Design 2-tone leather, sportonderstel met Four-C-Technologie , 20"; Talitha Dark Grey velgen, Heico exhaust & bumper tuning.
Ben je ook in la France? Ik reed vandaag achter een zwarte XC60 wel met. BE kenteken en ook deze 4 pijpen. Ik moet zeggen in het wild echt te gek. Neee ik ga nog niet langs de dealer..maar het is wel prachtig.
Volvo XC 90 T8 R-design 2022? Volvo XC60 T8 R-design 2018 Volvo V70 T5 black edition 2014 Volvo XC60 R-design D5 AWD 2011 Volvo V60 D5 R-design 2011 Volvo V70 D5 2008 summum Volvo XC90 D5 Sport 2007 Volvo S60 R 2005 Volvo XC 90 D5 Summum 2003
Wel leuk om te horen dat er nog eentje rijdt haha! Tja, op de foto ziet het er allemaal misschien wat minder uit voor sommigen, maar als je het in het echt kunt aanschouwen dan raken de meesten wel enthousiast.
De kleurstelling van het leer is R-design, daar heb ik niet over kunnen beslissen maar ik ben wél blij dat ik de auto niet heb afgewezen op de kleur van het leer! Het oogt een stuk minder saai dan puur zwart, je moet het (wederom) echt eventjes in het echt zien en daarnaast weegt het afwijzen van een auto op leerkleur niet op tegen de talloze opties die erop zitten, waarvan sommige vrij unieke.
XC60T6 schreef:Ik zal het 'T6 AWD' logo weghalen van de achterkant en er 'AMG' op plaatsen
Alleen al het verschil in geluid is erg impressive. Niet overdreven maar een prachtige ietwat donkere ronk over het normale geluid heen.
zelfs met een diesel klinkt dat uitlaatsysteem goed!