Nee, toch maar een Volvo.
Wat heeft je dan bezield om een Audi te kopen ? Een Volvo past veel beter bij de moderne comfortman !korrie schreef:Ik ben een comfort man
Hiermee geef je zelf al aan dat het dus geen onzinnige discussie hoeft te zijn, maar juist een zoektocht naar wat het meest past bij iemands persoonlijke behoefte en wens.JosW schreef:Eigenlijk een onzinnige discussie. Voor beiden is wat te zeggen. Elk merk heeft z'n pro's en z'n contra's. Verschil in onderhoudskosten weet ik niet, is natuurlijk ook een item om mee te wegen.
Waarschijnlijk komt het doordat in nog niet het juiste gevoel bij deze auto heb, in tegenstelling tot mijn vorige audi's.Fulaks schreef:Wat heeft je dan bezield om een Audi te kopen ? Een Volvo past veel beter bij de moderne comfortman !korrie schreef:Ik ben een comfort man
Dit nog los van het imagoprobleem van beide merken.Walter schreef:zowel BMW als MB hebben ook zo hun problemen. Net als bij de rest
meen je dat? wat dan? ik heb na 70.000 km nog niets kunnen ontdekken....Walter schreef:zowel BMW als MB hebben ook zo hun problemen. Net als bij de rest
Waarbij beide merken inmiddels met dikke stip zijn ingehaald door (voornamelijk) zwarte Audi's.....Oceanracer schreef:Dit nog los van het imagoprobleem van beide merken.Walter schreef:zowel BMW als MB hebben ook zo hun problemen. Net als bij de rest
Dat is wel een goede opmerking. Heb ik inmiddels gedaan.ps-amazon schreef: heb je deze vraag ook al bij het Audi forum neergelegd? moet je doen en dan de reacties van beide fora optellen en delen door twee
Laguna-S60 schreef:moeder van een vriend van me heeft een audi A6 3.0 TDI quattro uit 2006 gehad, ding had pas 85.000 op de teller staan maar in die jaren is er achterlijk veel aan vervangen.., van kleine dingetjes tot een nieuwe automaat.
had je een leuke volvo v70 voor kunnen kopen...
hebben ze nu in ellende ingeruild op een nieuwe 206 + ...
Dat lijkt me in de werkplaats van een dealer niet meer als normaal dat je daar de pech gevallen allemaal langs ziet komen Ramon!Ramon&Ramon schreef:Laguna-S60 schreef:moeder van een vriend van me heeft een audi A6 3.0 TDI quattro uit 2006 gehad, ding had pas 85.000 op de teller staan maar in die jaren is er achterlijk veel aan vervangen.., van kleine dingetjes tot een nieuwe automaat.
had je een leuke volvo v70 voor kunnen kopen...
hebben ze nu in ellende ingeruild op een nieuwe 206 + ...
Kom een poosje in een Volvo werkplaats meelopen,dan zie je het misschien anders,ook veel ellende vaak en dat is bij ieder merk wel het geval!