Preken lijkt me logisch als je een Parochie hebt toch?Volvofan1965 schreef:Het is wel duidelijk wie hier het forum sponsort, Volvo Tech preekt hier voor eigen parochie (en dat is niet de eerste keer). Gisteren mijn iPhone geupgrade naar IOS7 en mijn GROM werkt nog steeds...
praat ook prima met mijn vrouw haar Samsung S4.
Maar goed, fijn dat het nog werkt, geniet er van.
(en ook de iMIV praat met de BT dongle prima met een Samsung hoor...)
En ter info (geen preek):
Het MFI programma is opgezet door Apple om een aantal dingen te regelen. Onder andere dat leveranciers die vallen binnen dat programma (gecertificeerd zijn) als eerste en als enige Apple producten kunnen maken en leveren, door Apple gecontroleerd op kwaliteit, keurmerken etc. etc.
Dit zou simpelweg afgeregeld moeten zijn omdat er een (dure Apple) chip extra in de apparaten/kabels moet om te zorgen dat het Apple apparaat de aangesloten bron / kabel herkent en er mee gaat communiceren.
Uiteraard is de chip "gekraakt" en wordt daar veelvuldig gebruik van gemaakt door partijen als Grom.
Apple heeft een afdeling in dienst die continue bedrijven als Grom aanpakt...
En als dat is gebeurd, dan is het gewoon over en klaar.
De eerste tekenen zijn er al, 7.0.2 geeft op de laatste hardware van de GROM een foutmelding bij het aansluiten.
(en nee, ik predik nu even niet, maar wil gewoon duidelijk maken dat er iets op de markt is wat gewoon niet OK is...)
Hetzelfde geldt voor het gebruik van de gepatendeerde 30Pin dockstekker. Er zijn cijfers inzichtelijk van de achteraf-opgehaalde inkomsten van bedrijven die jaren stekkers hebben verkocht.
Kunnen achteraf ineens de volle mep afrekenen en doen dus de deur dicht, want dat overleaf je als bedrijf niet.
Ook VolvoTech heeft de keuze te leveren wat we willen. (zijn niet gehouden alleen de iMIV te verkopen, ookal zijn er wel relaties tussen iMIV en VolvoTech natuurlijk).
Wij kiezen er voor om kwaliteit en zekerheid te leveren.
En zo omschrijven we het ook:
"zekerheid dat eea nog werkt bij iOS7..."
Ik hoop eerlijk voor je dat eea blijft werken, maar reken er gewoon niet op, ben je Apple fan en wil je zeker zijn koop je een iMIV....