mijn V60 heeft ook geen motoraanduiding achterop, ook geen V60,
terwijl het toch een D5 AWD is.
Letters op kofferdeksel verwijderen
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Contacteer:
dbosker schreef:Ik reed afgelopen donderdag met de S60 voor een nieuwe S60 R-design aan - zonder motor-aanduiding. Vlak over de grens is er geen snelheidsbeperking.
Ik trapte het gaspedaal in en de afstand tussen ons beide werd heel snel groter.
Deze bestuurder snapte denk ik al wel dat er niet voor niets R AWD achterop stond.

Zou ik ook niet mee rond willen rijden. Als iemand me hard voorbij komt knallen en ik zie de groene lettertjes al achterop staan denk ik LOSER... Niets/weinig betalen en wel jagen. Laat ze al die 14% en belastingvrije auto's maar begrenzen op 100, is nog 'beter' minder slecht dus voor het milieu.BlackcurrantV70 schreef:Zonder motortype aanduiduiding, was waarschijnlijk een DRIVe, die zou ik er ook afhalen...
Bij mijn auto heb ik het D5 logo er ook af gehaald. Men mag raden wat voor motor er in ligt, of opzoeken bij het rdw. En omdat ik vaak niet harder rij dan 85 wordt hij meestal onderschat.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi

Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Kia Picanto van mijn vrouw.
Gelijk bij aflevering aangegeven dat er geen emblemen op de kont moesten.
Dus bij aflevering is gelijk "Picanto" en "Ecodynamics" verwijderd.
Los van het feit dat ik het mooier vind, is het met het in de was zetten ook praktischer.
Gelijk bij aflevering aangegeven dat er geen emblemen op de kont moesten.
Dus bij aflevering is gelijk "Picanto" en "Ecodynamics" verwijderd.
Los van het feit dat ik het mooier vind, is het met het in de was zetten ook praktischer.