Wat zijn jouw banden ervaringen met je XC60?

Zomerbanden, winterbanden, bandenboeren bandenplakken? Kortom alles over het contact met de weg.
XC60T6
2nd Gear member

euerw schreef:Ik heb nu de vredestein sessanta, uit nood geboren maar nu ook op en neer naar Toscane geweest en vind ze geweldig, plakt aan de weg en bijna geen banden geluid en dat profiel is gewoon erg mooi
Ik had de Sessanta's onder de X5. Fantastische banden. Als ze er in de maat voor mn XC60 waren geweest dan had ik die ook genomen.
XC60 3.0 T6 AWD Geartronic MY2009 full options Security Line, High Performance Sound, panoramadak, verlichte instaplijsten, R-Design 2-tone leather, sportonderstel met Four-C-Technologie , 20"; Talitha Dark Grey velgen, Heico exhaust & bumper tuning.
XC60T6
2nd Gear member

Volvo T56 schreef:
BlackcurrantV70 schreef:Volvo T56, kan je ook de Michelin types en maat opgeven ?.
Zeker: Michelin Latitude hp 235x60 18 inch
Jammer dat het geen 20" is, dan hadden we een geluids-vergelijkingstest kunnen doen. :P IK zie dat de Michelin Latitude hp een allseason band is....dan ga ik liever voor een 100% zomerband.
XC60 3.0 T6 AWD Geartronic MY2009 full options Security Line, High Performance Sound, panoramadak, verlichte instaplijsten, R-Design 2-tone leather, sportonderstel met Four-C-Technologie , 20"; Talitha Dark Grey velgen, Heico exhaust & bumper tuning.
Plaats reactie

Terug naar “Banden en velgen”