Die forumsticker gaat ook nog komen, maar ik zit nog een beetje te dubben waar ik die het beste op kan plakken. Met Jeannala en Seppala achterop ben ik in ieder geval ook al goed herkenbaar.
Volvo V40 foto's gemaakt door de eigenaren
-
- 1st Gear member
Wat die stoeprand betreft, ik moet nog een beetje wennen aan het inparkeren met de camera, maar hij staat nu al wat verder weg (deze foto's heb ik afgelopen zondag gemaakt).
Die forumsticker gaat ook nog komen, maar ik zit nog een beetje te dubben waar ik die het beste op kan plakken. Met Jeannala en Seppala achterop ben ik in ieder geval ook al goed herkenbaar.
-
- 3rd Gear member
Ken het probleem met die camera 
Loop ook nog een beetje te tobben met parkeren...draaide een v60 soepel in de parkeerplekjes hier in de straat.. Maar de v40 wil nog niet

Loop ook nog een beetje te tobben met parkeren...draaide een v60 soepel in de parkeerplekjes hier in de straat.. Maar de v40 wil nog niet

V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen
V60 Momentum - T3, Business Pack Pro
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
- thajesta
- 1st Gear member
- Contacteer:
De eerste 400 km zit er inmiddels op
Net nog een stukje gereden en daarbij onderstaande foto's gemaakt. Voor deze en andere foto's in hi-res formaat kun je op mijn site kijken http://www.6thgear.nl/volvo-v40/.

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
www.6thgear.nl
Volvo V40 T4 Summum, Black Sapphire metalic, Intro line, Alarm, Blis, 17"; Mannan, Vasa Leder Charcoal/Charcoal, Shimmer Graphite inleg
Volvo S40 T5 Momentum, Black Sapphire metalic, RTI, Leer
Volvo S40 T5 Kinetic, Black Sapphire metalic, T-Tec
Volvo V40 T4 Summum, Black Sapphire metalic, Intro line, Alarm, Blis, 17"; Mannan, Vasa Leder Charcoal/Charcoal, Shimmer Graphite inleg
-
- 2nd Gear member
Mooi! Zelf moet ik nog een maand geduld hebben voor dezelfde kleur- en velgcombinatie.upperkees schreef:En hier zijn dan eindelijk ook wat foto's van mijn Biarritz blauwe T4 bij regenachtig weer.
Heb je trouwens de verlaagde ophanging, of de standaard?
Geniet ervan, alleszins!
-
- 3rd Gear member
Verlaagd is standaard op de T4.....
Eventueel onderscheid zit in sport of niet....
Zelf heb ik sport + 18"... Bevalt mij uitstekend..maar kan me voorstellen dat mensen dit te hard vinden....
Eventueel onderscheid zit in sport of niet....
Zelf heb ik sport + 18"... Bevalt mij uitstekend..maar kan me voorstellen dat mensen dit te hard vinden....
V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen
- danceplaza
- 2nd Gear member
welke banden hebben jullie eronder zitten, ik zag een collega van mij met pirelli's cinturato om zijn mannan velgen.
Volvo V40 Summum D2 || Misty Blue || Espresso Brown leder
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
- thajesta
- 1st Gear member
- Contacteer:
Ik heb ook Pirelli's Cinturato om mijn Mannan velgen zitten.danceplaza schreef:welke banden hebben jullie eronder zitten, ik zag een collega van mij met pirelli's cinturato om zijn mannan velgen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
www.6thgear.nl
-
- 1st Gear member
Ik heb Michelin Pilot Sport 3 op mijn Segomo's. Ik heb met mijn dealer al jaren de afspraak dat mijn autos worden afgeleverd op Michelins.
Ik heb overigens naast de standaard 10mm verlaging die bij de T4 hoort mijn auto niet verder laten verlagen. Wat je op de foto's ziet is dus hoe een T4 standaard wordt afgeleverd.
Ik heb overigens naast de standaard 10mm verlaging die bij de T4 hoort mijn auto niet verder laten verlagen. Wat je op de foto's ziet is dus hoe een T4 standaard wordt afgeleverd.
-
- 2nd Gear member
Hopelijk doen ze dat standaard op de Segomo's ... Heb ze nu op m'n V50 liggen en zijn schitterende banden. Tikje luidruchtig, dat wel ...upperkees schreef:Ik heb Michelin Pilot Sport 3 op mijn Segomo's. Ik heb met mijn dealer al jaren de afspraak dat mijn autos worden afgeleverd op Michelins.
Dat de T4 standaard 10 mm lager ligt vind ik nergens terug, noch in de papieren Nederlandse en Belgische prijslijst, noch in de recentste versie's op de websites. Zie ik iets over het hoofd?upperkees schreef:Ik heb overigens naast de standaard 10mm verlaging die bij de T4 hoort mijn auto niet verder laten verlagen. Wat je op de foto's ziet is dus hoe een T4 standaard wordt afgeleverd.
Alleszins, als mijn D3 er even strak uit ziet als jouw T4, dan ga je mij niet horen klagen, 10 mm verlaagd of niet

-
- 4th Gear member
Het is wel zo; op pag 3 van de NL prijslijst bij standaard uitrusting, onder het kopje exterieur, staat dynamic chassis 10mm verlaging op T3, T4 en D2.Fietsventje schreef:Hopelijk doen ze dat standaard op de Segomo's ... Heb ze nu op m'n V50 liggen en zijn schitterende banden. Tikje luidruchtig, dat wel ...upperkees schreef:Ik heb Michelin Pilot Sport 3 op mijn Segomo's. Ik heb met mijn dealer al jaren de afspraak dat mijn autos worden afgeleverd op Michelins.Dat de T4 standaard 10 mm lager ligt vind ik nergens terug, noch in de papieren Nederlandse en Belgische prijslijst, nog in de recentste versie's op de websites. Zie ik iets over het hoofd?upperkees schreef:Ik heb overigens naast de standaard 10mm verlaging die bij de T4 hoort mijn auto niet verder laten verlagen. Wat je op de foto's ziet is dus hoe een T4 standaard wordt afgeleverd.
Alleszins, als mijn D3 er even strak uit ziet als jouw T4, dan ga je mij niet horen klagen, 10 mm verlaagd of niet
Volvo V40 T4 Summum Polestar
Volvo C30 1.8 Sport
Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
Volvo C30 1.8 Sport
Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
-
- 2nd Gear member
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
In Goorthajesta schreef:De eerste 400 km zit er inmiddels opNet nog een stukje gereden en daarbij onderstaande foto's gemaakt. Voor deze en andere foto's in hi-res formaat kun je op mijn site kijken http://www.6thgear.nl/volvo-v40/.

- thajesta
- 1st Gear member
- Contacteer:
Ik woon in Enschede, dus redelijk in de buurt. Inmiddels zit er al 600+ km op de teller, dus ik mag binnenkort voor de eerste keer tankenrsnhakan schreef:In Goorthajesta schreef:De eerste 400 km zit er inmiddels opNet nog een stukje gereden en daarbij onderstaande foto's gemaakt. Voor deze en andere foto's in hi-res formaat kun je op mijn site kijken http://www.6thgear.nl/volvo-v40/.
Woon je er in de buurt? Kom ik vaak.

www.6thgear.nl
-
- 6th Gear member
Hoe zijn indrukken voor zover over de V40 (na de eerste indruk) en na tijdje er mee te rijden..
Wel benieuwd naar ervaring sportonderstel en 18"?.
En voor de rest nog andere dingen ontdekt afgezien van de resonantie in deur bij audio bassen?.
Afgezien van Arnow nog andere V40 D2's op het forum?.
Wel benieuwd naar ervaring sportonderstel en 18"?.
En voor de rest nog andere dingen ontdekt afgezien van de resonantie in deur bij audio bassen?.
Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
- jimrask
- 2nd Gear member
Soon Michel, very soon :-pMichelR schreef:
sinds ik gisteren te horen kreeg dat de mijne er sneller zal zijn dan eerst verwacht, wordt het wachten alleen maar moeilijker :-p
2002 - 2004: Volvo 740 Turbo 16 Valve Estate (1990)
2004 - 2008: Audi A6 Avant TDI (2000)
2008 - 2012: Alfa Romeo 147 JTD Distinctive (2004)
2013 - 2016: Volvo V40 D2 Momentum + Launch Pack + Motion Pack + Winter Plus Pack + Offblack lederen interieur (2013)
2016: Volvo S60 2.5T Geartronic Summum Inscription (MY2007)
2004 - 2008: Audi A6 Avant TDI (2000)
2008 - 2012: Alfa Romeo 147 JTD Distinctive (2004)
2013 - 2016: Volvo V40 D2 Momentum + Launch Pack + Motion Pack + Winter Plus Pack + Offblack lederen interieur (2013)
2016: Volvo S60 2.5T Geartronic Summum Inscription (MY2007)
-
- 2nd Gear member
Vergeet de foto's niet voor ons wachtenden aubMir schreef:Morgen ochtend een nieuwe D2 hier..