Hakan's V40

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
RLB
2nd Gear member

Mooie config heb je daar! Gefeliciteerd!

Bij je naam moet ik aan dhr. Abrahamsson denken:
HakanC
3rd Gear member

Update:

Auto zou eind oktober geleverd worden maar staat nu op februari :(

Reden: Panorama Dak en lichte lerenbekleding. Andere 2 auto's zonder deze 2 opties worden wel op tijd geleverd.

Dealer probeert het nog naar voren te halen. Ik hoor het deze week.. Maar zal niet eerder dan januari worden ben ik bang.

Ondertussen ook configuratie iets aangepast:
-In plaats van 18"Midir velgen de 18"Atreus velgen genomen
-StylingKit alleen de zijspoilers (dus geen diffuser en uitlaat)
-R-Design Achterbumper diffuser met 2x90 rond uitlaat
-Indien het allemaal meevalt Heico voorbumper spolier

Voor liefhebbers: Zie nieuwe configuratie voorbeeld afbeeldingen in mijn eerste post ;)
clubbtraxx
2nd Gear member

HakanC schreef: Voor liefhebbers: Zie nieuwe configuratie voorbeeld afbeeldingen in mijn eerste post ;)
Ziet er top uit Hakan, hele sportieve uitstraling met de R diffuser en die velgen wat mooi bij elkaar past.
Jammer alleen dat het met 'slechts' een D2 voorin wel een beetje een schaap in wolfskleren is i.p.v. andersom.
HakanC
3rd Gear member

Wordt gechipt naar 145pk.. ;)

verschil in zowel leasebedrag + bijtelling (20 of 25%) is gewoon te veel.. scheelt me zo paar honderd euro.. Had het ook anders gewild maar ergens houdt het op.

Vond tijdens het proefrijden de D2 best mee vallen dus na chippen moet het helemaal goed komen.

Ik maak 80.000 km per jaar en heb toch geleerd daar luxe dan belagrijker is dan snelheid Hmm volgens mij word ik steeds ouder ( en wijzer hoop ik :p)
clubbtraxx
2nd Gear member

Een D2 chippen schijnt nog niet erg makkelijk te zijn, zelfs polestar wil zich er niet aan wagen.
Rica Tuning zegt dan nog dat als ze een gemodificeerde engine mapping laden de auto niet meer wil starten...

Lang leve de 'milleu/co2 wars'

Maar als je zoveel KM maakt per jaar zou ik ook voor meer luxe gaan dan een D3, en inderdaad scheelt het ook nog een hoop centjes in de bijtelling.
HakanC
3rd Gear member

FastTech kan het wel tunen voor 599 Euro.. En ik lees alleen maar goede verhalen op internet.. Pff nu eerst wachten :(
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
danceplaza
2nd Gear member

En met behoud van de fabrieksgarantie?
Volvo V40 Summum D2 || Misty Blue || Espresso Brown leder
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
Patrickv
3rd Gear member

alles buiten Polestar is zonder fabrieks garantie......
V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen
V60 Momentum - T3, Business Pack Pro
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
HakanC
3rd Gear member

In mijn geval wordt het inderdaad delaer garantie ;) Maar ik denk dat ik sowieso eerst 2 maanden ofzo zonder chip ga rijden.. Daarna ga ik bepalen of ik het wel wil doen of niet..

Volgens mijn dealer staat aflevering nu gepland op 18 februari (Zucht)..

Maar een collega zou zijn V40 (met Panorama dak) begin januari krijgen. Kreeg hij deze week ineens een telefoon dat ie het gisteren kon ophalen.. Er is nog hoop :(
TommyH83
1st Gear member

Begin oktober heb ik vrijwel zelfde auto al jou besteld.

Er was nog een productie plek voor mij beschikbaar. Levering staat voor mij in week 46. Ik heb wel een summun met zwart leder interieur.

Ook met panorama dak etc.
HakanC
3rd Gear member

Met panorama dak?
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
TommyH83
1st Gear member

ja hoor...(zie mijn bericht)
TommyH83
1st Gear member

Volvo V40 D2 Summum
kleur: Ice White
Interieur: Leder Charcoal/Charcoal/Charcoal

Introline pakket met upgrade naar automatisch inparkeren en de volgende opties
Verwarmbare voorstoelen
Verlaagd sportchassis
Panoramisch dak met elektrisch zongordijn
Extra getint glas achterportieren en achterklep
Zonder model- en motortypeaanduiding

Ook nog wat accessoires:
Lading organizer bagageruimte
Laadvloer met twee niveaus en boodschappentashouder
Exterior Styling kit, incl. dubbele uitlaat
Zomerwielenset 18" Midir Diamond Cut/Glossy Black
Trekhaak met afneembare kogel

En toen was het geld op...
HakanC
3rd Gear member

Ook mooie configuratie ;)

Ik zal eens dinsdag weer vragen.. Dan is pas mijn verkoopadviseur weer aanwezig. Dit verschil in tijd vind ik inderdaad ook raar. Eerste week van januari was ik ook al tevreden geweest :(
HakanC
3rd Gear member

Op aandringen van mijn dealer bij Volvo Nederland wordt het toch eind januari i.p.v. eind februari..

Ik heb op markplaats.nl voor 200 euro de 4 zij flapjes van de stylingkit kunnen kopen (in juiste kleur en verpakking)..

Dus in plaats daarvan (omdat ik de flapjes heb geregeld) gaat de dealer HEICO voorspoiler voor me bestellen.. En dat i.c.m. R-Design achterdiffuser & dikke uitlaatpijpen.

En deze wielen komen eronder:

Afbeelding

Wachten wordt steeds moeilijker :(
TommyH83
1st Gear member

Wat is de status van je V40 momenteel? Die van mij is alweer vertraagd. Van mijn dealer begreep ik dat de panorama daken vanaf week 5 pas weer geproduceerd kunnen worden....
HakanC
3rd Gear member

Geen wijziging.. Tussen 18 en 23 jan verwacht bij de dealer (productie week 2).

Ik vond jou geval al heel optimistisch, omdat ze in mijn geval ook gebruik zouden maken van een bestaand productie plek.
TommyH83
1st Gear member

Doe me een lol, en vraag ff een update bij je Volvo dealer.

Volgens mijn dealers is er een probleem met een leverancier van de panorama daken en is er tot en met week 5 geen produktie meer van V40's met een panorama dak....
Prx
2nd Gear member

Zojuist contact gehad met mijn dealer in Apeldoorn en die heeft mijn V40 (met panaromadak) nog gewoon voor aflevering staan tussen 18 - 22 januari met productie in week 2. Hij geeft aan dat er geen sprake is van vertraging bij mijn bestelling. Ook leverproblemen inzake het panoramadak zijn hem niet bekend.
Volvo V40 D2 Momentum - Ice White - Introline - Panoramadak - Verwarmbare voorstoelen/achterbank/voorruit - Verlichtingspack 2
Afbeelding

Volkswagen Polo BlueMotion
HakanC
3rd Gear member

-duppelpost-
Plaats reactie

Terug naar “V40”