Pagina 2 van 2
					
				
				Geplaatst: 04.11.2012 - 14:39
				door Oceanracer
				Jak schreef:is achteraf inbouw dan ook mogelijk ?
Voorheen kon dit niet, want toen was de benodigde software niet beschikbaar. Tegenwoordig levert iedere Volvo-dealer de software.
 
			
					
				
				Geplaatst: 04.11.2012 - 14:51
				door ovlov058
				Dus, als ik een matje plaats, de software laad, dan moet het werken?
ECC-paneel met bedieningsknoppen, zit er al in.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 04.11.2012 - 15:07
				door tip
				Lijkt mij ook wel iets. Beetje fris aan de bil..
			 
			
					
				
				Geplaatst: 04.11.2012 - 16:44
				door Oceanracer
				ovlov058 schreef:Dus, als ik een matje plaats, de software laad, dan moet het werken?
ECC-paneel met bedieningsknoppen, zit er al in.
Yup!
 
			
					
				
				Geplaatst: 04.11.2012 - 18:10
				door Steven Volvo
				Iemand advies over hoe te meten? :roll:
			 
			
					
				
				Geplaatst: 04.11.2012 - 20:20
				door Jak
				In zn algemeenheid hebben verwarmingselementen een lage weerstand. 
Maar misschien kan je verschil meten tussen links en rechts ?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 04.11.2012 - 22:34
				door Steven Volvo
				zat ik net ook te bedenken, zat vandaag rechts en die deed het  

 
			
					
				
				Geplaatst: 05.11.2012 - 16:38
				door Steven Volvo
				Het zit zo vreselijk weg gestopt dat er niets te meten valt tenzij je die stoel (bekleding) eraf haalt. Wordt dus binnenkort vervolgd.
Wat is trouwens die oranje draad die onder de stoel loopt?
steven
			 
			
					
				
				Geplaatst: 05.11.2012 - 17:41
				door edraket
				Die is van het SRS
			 
			
					
				
				Geplaatst: 05.11.2012 - 20:05
				door BlackcurrantV70
				Ik heb het nooit gemist in de V70, nu in de XC60 heb ik het wel en zelfs op stand 1 krijg ik erg snel een "zweetkont" 
 
Gebruik het nauwelijks
 
			
					
				
				Geplaatst: 06.12.2012 - 18:17
				door Erik!
				Vandaag bij een Rima een "nieuwe" bestuurdersstoel met stoelverwarming gekocht รก 100,-. Probleem opgelost.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07.12.2012 - 21:48
				door wim998nl
				Ik heb deze week een nieuw verwarmingsmatje (52euro) in de bestuurdersstoel  gemonteerd. 
Het oude matje was doorgebrand op de linker stoelwang en er was ook een klein gaatje in de zitting gebrand, maar opgevuld met siliconenkit.
Heb het nieuwe matje over de oude mat geplakt, zag geen reden om de oude te verwijderen, zit nu wel 2mm hoger. :

 
			
					
				
				Geplaatst: 07.12.2012 - 21:54
				door HansEindhovenV70
				Lijkt me niet zo slim, nieuwe over oude plakken... de kans dat dit tot kortsluiting of breuk gaat leiden is nu veel groter.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07.12.2012 - 22:30
				door wim998nl
				Hoezo kortsluiting?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07.12.2012 - 22:33
				door Oceanracer
				Omdat de mat nu te stug is gemaakt. Ik had ook niet voor deze oplossing gekozen.