Ik heb een poosje geleden het uitlaatspruitstuk vervangen. Meteen van de ratel af. Heb een gebruikte gekocht van de Volvosloop.
Het oude spruitstuk had lekkage bij alle buizen en was kromgetrokken door een kapotte motorsteun een jaar daarvoor. Beweging van het blok zorgde hiervoor.
V70 2.4i begint als een D5 te klinken..
-
- 7th Gear member
Een geluid op afstand beoordelen is niet te doen,er is hem aangeboden langs te rijden om is te luisteren,als hij daar geen reactie op geeft,is het klaar toch?
- Laguna-S60
- 7th Gear member
- Contacteer:
Ramon&Ramon schreef:Een geluid op afstand beoordelen is niet te doen,er is hem aangeboden langs te rijden om is te luisteren,als hij daar geen reactie op geeft,is het klaar toch?
daar geef ik dan weer +1 op

Meest complete Volvo V40 D2 Rebel Blue
- Misha
- 3rd Gear member
Ja, zoiets moet het ook wel zijn. Toen ik het hok kocht lag het bovenste rubber er helemaal door. Maw: een ander spruitstuk zou eigenlijk moeten.Carfreak schreef:Ik heb een poosje geleden het uitlaatspruitstuk vervangen. Meteen van de ratel af. Heb een gebruikte gekocht van de Volvosloop.
Het oude spruitstuk had lekkage bij alle buizen en was kromgetrokken door een kapotte motorsteun een jaar daarvoor. Beweging van het blok zorgde hiervoor.
Kun je het goed zien ? Kan ik goed een tweedehands spruitstuk kopen en zien of hij goed is ?
Thx.
C70 convertible 2.0T AT8 - Mystic Silver
- Misha
- 3rd Gear member
Gisteren de auto op de brug gehad: er zit wat los in de kat en er is een lekspoortje te zien tussen de beide flenzen die de achterdemper met de kat verbinden.
Valt mee dus, gelukkig.
Valt mee dus, gelukkig.
- Carfreak
- 7th Gear member
Bij die van mij zag je het erg goed. Allemaal haarscheurtjes bij de buizen en als je er een waterpas langslegde zag je meteen dat ie kromgetrokken was. OVerduidelijk dus.Misha schreef:Ja, zoiets moet het ook wel zijn. Toen ik het hok kocht lag het bovenste rubber er helemaal door. Maw: een ander spruitstuk zou eigenlijk moeten.Carfreak schreef:Ik heb een poosje geleden het uitlaatspruitstuk vervangen. Meteen van de ratel af. Heb een gebruikte gekocht van de Volvosloop.
Kun je het goed zien ? Kan ik goed een tweedehands spruitstuk kopen en zien of hij goed is ?
Thx.
Volvo V70 2.4/ 140pk Black Sapphire Edition MY04
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
- Carfreak
- 7th Gear member
Dat bepaal jij niet. toch?Ramon&Ramon schreef:Een geluid op afstand beoordelen is niet te doen,er is hem aangeboden langs te rijden om is te luisteren,als hij daar geen reactie op geeft,is het klaar toch?
Volvo V70 2.4/ 140pk Black Sapphire Edition MY04
- Misha
- 3rd Gear member
Thx.Carfreak schreef:Dat bepaal jij niet. toch?Ramon&Ramon schreef:Een geluid op afstand beoordelen is niet te doen,er is hem aangeboden langs te rijden om is te luisteren,als hij daar geen reactie op geeft,is het klaar toch?

-
- 7th Gear member
Carfreak schreef:Dat bepaal jij niet. toch?Ramon&Ramon schreef:Een geluid op afstand beoordelen is niet te doen,er is hem aangeboden langs te rijden om is te luisteren,als hij daar geen reactie op geeft,is het klaar toch?
Goed lezen bijdehand!!
-
- 6th Gear member
Ramon&Ramon schreef:Carfreak schreef:Dat bepaal jij niet. toch?Ramon&Ramon schreef:Een geluid op afstand beoordelen is niet te doen,er is hem aangeboden langs te rijden om is te luisteren,als hij daar geen reactie op geeft,is het klaar toch?
Goed lezen bijdehand!!
Ja inderdaad,als iemand niet meer reageerd zal het probleem wel opgelost zijn,dus je reactie begrijp ik ook niet helemaal!
Ik snap ook niet waar je je druk om maakt,is meer stemmingmakerij je opmerking van wie bepaalt wat!
- Misha
- 3rd Gear member
Haha, ja weet je, ik heb zo'n hekel aan deze auto dat het met op een moment niet meer interesseert . Ernstig was het iig niet en ik had zoiets van 'dat komt bij de APK wel, dus inderdaad enkele maanden.AlexV70 schreef:Daar heb je lang over gedaan.
Maar ik probeer dan wel een antwoord voor anderen te geven die wel wat met hun auto hebben.
Grt,
Misha
- Misha
- 3rd Gear member
Ja hoor, alles prima. Ik heb alleen een hekel aan deze auto, het is mijn ding niet. De zit is niet ok voor mijn postuur, hij rijdt niet lekker, is niet koersvast te krijgen, de auto flext als een idioot en elke keer komen er ergens irritante kraakjes, kloinkjes en piepjes vandaan en hij oogt oubollig.
Eigenlijk alleen erg maar dan ook echt errug goed in het volgeladen met de familie en bagage met 180+ urenlang over de autobahn te rijden, daar is het echt de kampioen in.
Ik vind het echt een verschrikkelijk hok maar de keerzijde daarvan is dat ik het alleen als vervoermiddel zie en eerlijk is eerlijk: er is echt nooit iets mee, als ik dat vergelijk met de S70's en 850 die ik had is het een verademing.
Financieel dus gezonder
Eigenlijk alleen erg maar dan ook echt errug goed in het volgeladen met de familie en bagage met 180+ urenlang over de autobahn te rijden, daar is het echt de kampioen in.
Ik vind het echt een verschrikkelijk hok maar de keerzijde daarvan is dat ik het alleen als vervoermiddel zie en eerlijk is eerlijk: er is echt nooit iets mee, als ik dat vergelijk met de S70's en 850 die ik had is het een verademing.
Financieel dus gezonder

- elianmars
- 5th Gear member
Misha, wat ben je toch een zeikerd! Probeer nou eens van die wagen te genieten, zoals ik doe

Nu
V70 T5 2005 Black Sapphire Metallic
Fasttech custom 327,8 pk/459 Nm
Toen
850 T-5 1996 Silversand Metallic
TME 275 pk
V70 2.5D 1999 Dark Olive Pearl
Fasttech 165 pk
V70 T5 2005 Black Sapphire Metallic
Fasttech custom 327,8 pk/459 Nm
Toen
850 T-5 1996 Silversand Metallic
TME 275 pk
V70 2.5D 1999 Dark Olive Pearl
Fasttech 165 pk
- Misha
- 3rd Gear member
Ik probeer dat al drie jaar maar het lukt echt niet Marcel. Het is niet mijn soort auto.elianmars schreef:Misha, wat ben je toch een zeikerd! Probeer nou eens van die wagen te genieten, zoals ik doe![]()