Pagina 2 van 13
Geplaatst: 20.06.2013 - 15:12
door LightStar
En wederom een email over de update, hij is middels verzonden !, update zal bij mij 2.5 dag in beslag nemen..
Geplaatst: 20.06.2013 - 15:28
door Asemo
Waar kun je de activatiecode nou opvragen? Op de site die staat aangegeven in het instructieboekje zie ik hier geen optie voor.
Geplaatst: 20.06.2013 - 15:28
door ferretje
Ik heb vorig jaar ook zo'n update gehad. Omdat ik die tijd niet zoveel reed ben ik ala met al anderhalve week bezig geweest en toen was-tie nog mislukt ook....
Moest ik nog een keer...
Nu ligt er weer een pakketje....
Er zit ook nog een omissie in de handleiding: tussen DVD 2 en DVD 3 moet je minimaal 15 minuten aan je ballen krabben, zes rondjes om de auto rennen en je buurvrouw vol op de mond zoenen.....
brushteeth
Geplaatst: 20.06.2013 - 15:35
door Gast
ferretje schreef:Ik heb vorig jaar ook zo'n update gehad. Omdat ik die tijd niet zoveel reed ben ik ala met al anderhalve week bezig geweest en toen was-tie nog mislukt ook....
Moest ik nog een keer...
Nu ligt er weer een pakketje....
Er zit ook nog een omissie in de handleiding: tussen DVD 2 en DVD 3 moet je minimaal 15 minuten aan je ballen krabben, zes rondjes om de auto rennen en je buurvrouw vol op de mond zoenen.....
brushteeth
Dat laaste zal, afhankelijk van de buurvrouw, niet zo'n straf zijn

Geplaatst: 20.06.2013 - 19:52
door jpwg001
Hier wel!!!
Geplaatst: 20.06.2013 - 20:21
door reiniertc
Vandaag mn eerste update voor de v40 ontvangen.
ik moet even wennen: dit is de eerste keer dat ik een code moet ophalen om een navi te updaten (in mn v70 hoefde dat niet). Dat er een verkeerde URL in het boekje staat om de code op te halen, werkt ook niet mee.
Maar als ik na het invoeren van mn VIN en de code van de verpakking vervolgens de boodschap krijg dat ik niet in aanmerking kom voor een code, zakt de moed me echt in de schoenen
Zijn er meer mensen die "niet in aanmerking komen voor een code", terwijl ze die gewoon toegestuurd hebben gekregen?
Geplaatst: 20.06.2013 - 20:24
door rsnhakan
reiniertc, daar hebben wij geen ervaring mee.
Toen wij in 2011 de auto in ontvangst mochten nemen, kregen wij, doordat er problemen waren in de fabriek van de leverancier, de update pas begin 2012 (in plaats van juni/juli 2011). 3-4 maanden na het ontvangen van de update, die nog van 2011 was, kregen we al de update van 2012 toegestuurd.
Tevreden waren we niet. Zouden we contact kunnen opnemen met Volvo?
Geplaatst: 20.06.2013 - 20:25
door reiniertc
rnshakan: zou ik zeker doen.
Ik weet dat ik morgenochtend bij de dealer ga vragen om de code (te regelen).
Geplaatst: 20.06.2013 - 20:32
door MichelR
@Reuniertc -> Had ik ook de eerste keer dat ik probeerde code op de vragen.
Later nog een keer geprobeerd en werkte toen wel.. Dus probeer nog een keer..
VIN code juist in gevuld?.
Eerste keer probeerde ik op mijn iPad en 2x op vaste PC weet niet of dat er nog mee te maken had?.
Geplaatst: 20.06.2013 - 20:36
door reiniertc
Asemo schreef:Waar kun je de activatiecode nou opvragen? Op de site die staat aangegeven in het instructieboekje zie ik hier geen optie voor.
je moet rechtsonder op mapcare klikken, en dan krijg je een popup met tekst. Ergens halverwege staat "ACTIVEER DE KAART VOOR UW NAVIGATIESYSTEEM", klik op "moet u hier"
of direct deze link:
http://www.navigation.com/is-bin/INTERS ... 2011-Start
Geplaatst: 20.06.2013 - 20:38
door reiniertc
MichelR schreef:@Reuniertc -> Had ik ook de eerste keer dat ik probeerde code op de vragen.
Later nog een keer geprobeerd en werkte toen wel.. Dus probeer nog een keer..
VIN code juist in gevuld?.
Eerste keer probeerde ik op mijn iPad en 2x op vaste PC weet niet of dat er nog mee te maken had?.
mmm....
Morgenochtend dan nog maar eens proberen. Op twee laptops geen resultaat.
Ik heb het VIN zeker weten goed: ik zit het van een foto van de voorruit over te tikken. Of ik rij in een gestolen auto
Mooi Nederlands trouwens: "U bent niet in aanmerking om een activeringscode te ontvangen"
Geplaatst: 20.06.2013 - 20:49
door MichelR
Vin staat ook gewoon op je kentekenbewijs

Geplaatst: 20.06.2013 - 22:00
door Paul
Ik heb 3 weken geleden die mail gehad voor mijn vakantie, inmiddels nog niks gezien!
Geplaatst: 20.06.2013 - 22:11
door reiniertc
MichelR schreef:Vin staat ook gewoon op je kentekenbewijs

te lui om mn deur en dashboardkastje open te doen

Geplaatst: 21.06.2013 - 10:00
door BlackcurrantV70
Volgens mijn dealer zou deze 2013 update ook de voicerecognition hebben voor Belgie.
Kunnen jullie dit voor me nakijken ?
Ik ben al door mijn 2 gratis updates heen, maar de dealer en Volvo Belgie gingen samen de kosten dragen om me een 3e update gratis te geven om toch die voicerecognition in de XC60 werkend te hebben.
Geplaatst: 21.06.2013 - 10:02
door MichelR
DVD 1 vanmorgen pas klaar na het rijden naar mijn werk.
Vanmiddag op weg terug naar huis beginnen met DVD 2 gaat dus nog een tijd duren voordat ik daar antwoord op kan geven..
Geplaatst: 21.06.2013 - 12:36
door rona222
BlackcurrantV70 schreef:Volgens mijn dealer zou deze 2013 update ook de voicerecognition hebben voor Belgie.
Kunnen jullie dit voor me nakijken ?
Ik ben al door mijn 2 gratis updates heen, maar de dealer en Volvo Belgie gingen samen de kosten dragen om me een 3e update gratis te geven om toch die voicerecognition in de XC60 werkend te hebben.
Heb deze vraag ook al gesteld.....
Dit was hun antwoord,
Ik heb uw e-mail over stemcommando in uw wagen aandachtig gelezen.
Uw wagen is voorbereid met een begeleiding van het navigatiesysteem met stemcommando.
In de meeste Europese landen is dit actief. In sommige landen zoals België is dit echter nog niet voorzien.
Daarom dat dit ook niet omschreven staat in de prijslijst of de brochure en ook niet verkocht wordt. Het is dus geen probleem zoals u het omschrijft.
In Nederland is dit wel reeds actief en kan dit gebruikt worden.
Normaal is het voorzien dat stemcommando beschikbaar wordt voor nieuwe wagens geproduceerd vanaf 2013. Voor de actuele wagens komt er vanaf de zomer van 2013 een nieuwe DVD uit waarop stemcommando eveneens beschikbaar zal zijn.
U dient zich te registreren voor deze DVD’s op de website van Navteq binnen de 3 maanden na levering van de wagen. Deze instructies vindt ze in de boorddocumenten van haar wagen.
Als u dit gedaan hebt dan mag u vanaf de zomerperiode een nieuwe DVD ontvangen waarop stemcommando is voorzien.
Ik hoop u hiermee te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten.
Jan Peeters
Customer Consultant
Volvo Cars Belgium & Luxembourg
Avenue du Hunderenveldlaan 10
1082 Bruxelles/Brussel
Telephone +32-2-482 72 89
Fax +32-2-465 38 92
Geplaatst: 21.06.2013 - 12:59
door Asemo
Thanks! Vreemd genoeg kreeg ik op dezelfde site gister de fout dat mijn VIN nummer niet ok was, nu werkte het wel.
Geplaatst: 21.06.2013 - 15:30
door nossy
ik heb helemaal nog geen mail gekregen?
of zou dit te kort op de levering van de wagen zitten?
Geplaatst: 21.06.2013 - 16:53
door LightStar
Je auto is wel aangemeld voor updates ? bij mij heeft de dealer dit gedaan bij het afleveren van de auto.