ovlov058 schreef:Niemand rijd constant met remlicht op, toch?
Beter teveel mistlicht, dan geen :twisted:

Volgens mij is de spiegel en de reflector van een mistlicht heel anders dan een remlicht
ovlov058 schreef:Niemand rijd constant met remlicht op, toch?
Beter teveel mistlicht, dan geen :twisted:
Ik verkoop me op z'n minst niet als de alwetende techneut..of had je een antwoord ontopic?bart simpson schreef:je weet er weinig van, best jammer in jouw proffessie
Achter dat rode venster bevindt zich de achterbak van je Volvo, waar je het binnenwerk -de lampenkap- er zó uit kunt wippen om een lampje te vervangen, dan wel (rechts) toe te voegen zoals het links ook het geval is. Of bedoel je dat niet?Frederick schreef:LMAO! :twisted:
Maar dan nu graag ONtopic: wat zit er achter dat rode venster en geraak ik er het eenvoudigst bij zonder lekkage naderhand?
Een welgemeende dankuwel!Rutger schreef:Dat is alleen maar toe te juichen Frederick.
Tnx, maar de mijne is van 2008 (het nieuwere model) en daar zitten die in de achterklep.. In de gebruikershandleiding staat enkel aangeduid waar welk lampje zit, vandaar de initiele vraag. Hierdoor en door de leuke reacties hierboven vrij te interpreteren als "blijf er met je fikken af of vraag het je dealer"