De tweede V50 80/20 gekocht van uitkering verzekering en spaargeld
Mijn auto is wel ex-lease trouwens

Hier zelfde verhaal, beide autos cash betaald van spaarcentjes.Quota schreef:Beide auto's 100% betaald van spaargeld, we hebben alleen een lening voor het huis (en nog een klein studieschuldje ergens, ssst)
Bedoel je daar nou mee te zeggen dat als je leased, dat je dan niet betaalt voor die afschrijving en dat onderhoud?least schreef:gelukkig geleast, moet er niet aan denken geld te besteden aan iets dat na uitrijden van de showroom al in waarde is gedaald en onderhoud wat alleen maar duurder wordt. Ik hecht niet aan eigendom, wel aan bezit!
ik weet het niet hoor, maar jouw noten zitten gedurende een leaselooptijd toch tussen een serieuze financiele klem....least schreef:gelukkig geleast, moet er niet aan denken geld te besteden aan iets dat na uitrijden van de showroom al in waarde is gedaald en onderhoud wat alleen maar duurder wordt. Ik hecht niet aan eigendom, wel aan bezit!
ik lease niets, mijn werkgever wel, geen eigen bijdrage en voor de bijtelling wordt ik grotendeels gecompenseerd, dus mijn noten zijn veilig, wat rest is voor een appel en een ei een mooie auto, en dat elke 2 jaar weer opnieuw, dus ik heb veel, in ieder geval goedkoop transport.bart simpson schreef:ik weet het niet hoor, maar jouw noten zitten gedurende een leaselooptijd toch tussen een serieuze financiele klem....least schreef:gelukkig geleast, moet er niet aan denken geld te besteden aan iets dat na uitrijden van de showroom al in waarde is gedaald en onderhoud wat alleen maar duurder wordt. Ik hecht niet aan eigendom, wel aan bezit!
Hoe kom jij op de misvatting dat iemand die zelf koopt duurder uit is als jij als lessee?
Jij betaald 36, 48 of 60 maanden lang een serieus bedrag en hebt vervolgens nog steeds helemaal niets.