Poor Man's Rear Seat Entertainment
-
- 5th Gear member
je kunt iedere smarphone als hotspot laten reageren voor je tablet
V70 '04 R | m66 | ceramic downpipe | do88 aluminium intercooler | stage 2 rica | premium sound en volvo oem subwoofer
- 360Degreez
- 5th Gear member
Naais! +1 voor creativiteit.
Aanvulling:
-SNES Emulator (super nintendo)
-N64 Emulator (Nintendo 64)
-Playstation emulator
Goedkope USB joypad op de USB aansluiting (word standaard ondersteund door Android) en ze kunnen nog een spelletje spelen ook
Aanvulling:
-SNES Emulator (super nintendo)
-N64 Emulator (Nintendo 64)
-Playstation emulator
Goedkope USB joypad op de USB aansluiting (word standaard ondersteund door Android) en ze kunnen nog een spelletje spelen ook

-
- 5th Gear member
vodafone net 10gb data bij abonnement tot 13 januari ofzo, maar wist niet dat iphone dan jailbreak moest zijnPlc schreef:Een iPhone alleen na een jailbreak.. Daarbij zijn er providers die het niet ondersteunen ENcrackedtooth schreef:je kunt iedere smarphone als hotspot laten reageren voor je tablet
moet je genoeg gb's hebben binnen je abbo
ben meer android fan(die zijn wel phone+tablet rooted en adfree), helaas vrouw sinds van de week wel op de iphone 5 met 6.0.1 en geen jailbreak dus ivm ios 6
V70 '04 R | m66 | ceramic downpipe | do88 aluminium intercooler | stage 2 rica | premium sound en volvo oem subwoofer
-
- 1st Gear member
Allen,
Van de week dan eindelijk de v70 in bezit. Ik hou als 2e auto de v40 aan.
Al aan het kijken voor de leuke noviteiten in de V70, after market navigaite maar zo ook de RSE.
Ik begrijp alleen met geen mogelijkheid hoe ik de schermen van de Nextbase opgeklikt krijg op de Brodit houders? Wellicht gewoon aankopen en dan zie ik vanzelf wel hoe dit zit? Klopt dit?
Weten jullie dit wellicht?
Groeten
Van de week dan eindelijk de v70 in bezit. Ik hou als 2e auto de v40 aan.
Al aan het kijken voor de leuke noviteiten in de V70, after market navigaite maar zo ook de RSE.
Ik begrijp alleen met geen mogelijkheid hoe ik de schermen van de Nextbase opgeklikt krijg op de Brodit houders? Wellicht gewoon aankopen en dan zie ik vanzelf wel hoe dit zit? Klopt dit?
Weten jullie dit wellicht?
Groeten
-
- 5th Gear member
Werkt alles nog naar behoren? Of ben je al tegen kinderziektes aangelopen.
[2006] Volvo XC90 V8 Executive MY2007
(2004) Volvo V70 T5. Summum MY05. 17"; LM Orpheus velgen. RTI - HU850 - FourC
(2004) Volvo S40 2.0D. Momentum. RTI - High Performance Sound
(1997) Volvo S40 2.0
(2004) Volvo V70 T5. Summum MY05. 17"; LM Orpheus velgen. RTI - HU850 - FourC
(2004) Volvo S40 2.0D. Momentum. RTI - High Performance Sound
(1997) Volvo S40 2.0
- LightStar
- 4th Gear member
- guidov
- 2nd Gear member
ziet er goed uit. ik zit zelf te denken aan deze oplossingipad houder zonder gaten om de mail te kunnen lezen in de file en op parkeerplaatsen (filmpje kijken
)

- Thijs
- 7th Gear member
Kan je eigenlijk ook met de Ipad vanaf een extern geheugen films afspelen?
DMV een router ala TS bedoel ik dan, geen poort voor usb natuurlijk
DMV een router ala TS bedoel ik dan, geen poort voor usb natuurlijk
Nulla tenaci invia est via.
Volvo V70N 2.5D MT 2000Volvo V70N 2.4D edition sport MT 2007
Volvo V60 D5 summum GT 2011
Volvo V60 CC T5 summum GT8 2015
- Summum
- 6th Gear member
Even een oud topic opgraven....
Zit zelf voor mijn V60 D6 te denken aan een soortgelijke oplossing om achterin op losse schermpjes/tablets een soort RSE te creëren. Vereisten: Flexibel, uitneembaar (bijv. naar andere auto) en betaalbaar.
Helaas zijn de foto's uit dit topic verdwenen, maar wie helpt mij met wat ik op dit moment voor onderdelen nodig zou hebben? De Bodit houders voor de hoofdsteunen bestaan nog zag ik, maar de rest zal bijna vier jaar later wel verouderd of uit de handel zijn?
Zit zelf voor mijn V60 D6 te denken aan een soortgelijke oplossing om achterin op losse schermpjes/tablets een soort RSE te creëren. Vereisten: Flexibel, uitneembaar (bijv. naar andere auto) en betaalbaar.
Helaas zijn de foto's uit dit topic verdwenen, maar wie helpt mij met wat ik op dit moment voor onderdelen nodig zou hebben? De Bodit houders voor de hoofdsteunen bestaan nog zag ik, maar de rest zal bijna vier jaar later wel verouderd of uit de handel zijn?
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Je hebt 2 dingen nodig in de basis.
1- hoofdsteun 'mount' a 45,= incl per stuk (!)
2- specifieke houder voor de betreffene ipad/tab/pad/ding a xx euro per stuk (verschilt heel veel per type/soort).
2 schroef je op een plaatje wat bij 1 zit.
Dus; wat je nodig hebt hangt van het type ipad/tab/ding af.
1- hoofdsteun 'mount' a 45,= incl per stuk (!)
2- specifieke houder voor de betreffene ipad/tab/pad/ding a xx euro per stuk (verschilt heel veel per type/soort).
2 schroef je op een plaatje wat bij 1 zit.
Dus; wat je nodig hebt hangt van het type ipad/tab/ding af.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
- Summum
- 6th Gear member
Thanks voor je supersnelle reactie Bob!
Ik snap dat het scherm en de houder voor elkaar gemakt moeten zijn. En niet voor iedere tablet zullen die brodithouders geschikt zijn. Mijn vraag is dan ook mede welke tablets nu een goede keus zouden zijn (ik heb thuis 1 Samsung Tab 2? 10 inch). Gaat er vooral om dat de kids een film of spelletje kunnen kijken onderweg. Is een gebruikte tablet dan een verstandige keus?
En de data moet ik dus op een NAS met wifi zetten? Heb ik ook nog niet, dus waar let je dan op bij aanschaf....Hoe regel je dat trouwens met stroomvoorziening op een lange (vakantie)rit?
Je ziet, ik ben nogal blond in deze dingen...
Ik snap dat het scherm en de houder voor elkaar gemakt moeten zijn. En niet voor iedere tablet zullen die brodithouders geschikt zijn. Mijn vraag is dan ook mede welke tablets nu een goede keus zouden zijn (ik heb thuis 1 Samsung Tab 2? 10 inch). Gaat er vooral om dat de kids een film of spelletje kunnen kijken onderweg. Is een gebruikte tablet dan een verstandige keus?
En de data moet ik dus op een NAS met wifi zetten? Heb ik ook nog niet, dus waar let je dan op bij aanschaf....Hoe regel je dat trouwens met stroomvoorziening op een lange (vakantie)rit?
Je ziet, ik ben nogal blond in deze dingen...
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2020) Audi E-tron
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Spannings voorzieningen hebben we natuurlijk, vaste inbouw aan zijkant van je tunnel.
(doe je 1 links, 1 rechts, klaar).
Tis maar net waar je in huis veel mee omgaat... wij hebben alles Apple (op 1 tab na waar ik mee aan het 'verkennen' ben) en kan dus moelijk info geven...
Als je tab gewend bent is een ipad wellicht lastig, zo ervaar ik het tenminste andersom.
Wennen dus na je keuze...
Filmpjes voor onderweg rip ik vanaf DVD -> convertor (werkend en kleiner maken) -> iPad.
(doe je 1 links, 1 rechts, klaar).
Tis maar net waar je in huis veel mee omgaat... wij hebben alles Apple (op 1 tab na waar ik mee aan het 'verkennen' ben) en kan dus moelijk info geven...
Als je tab gewend bent is een ipad wellicht lastig, zo ervaar ik het tenminste andersom.
Wennen dus na je keuze...
Filmpjes voor onderweg rip ik vanaf DVD -> convertor (werkend en kleiner maken) -> iPad.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu