Niet helemaal eens hoor, c30 blijf ik niets vindenlingsper schreef:Daar heb je wel een punt, bij ieder nieuw model hoor je dat. Ook weer een kwestie van gewenning!

Niet helemaal eens hoor, c30 blijf ik niets vindenlingsper schreef:Daar heb je wel een punt, bij ieder nieuw model hoor je dat. Ook weer een kwestie van gewenning!
Koekendozen zal Volvo nooit meer bouwen.BlackcurrantV70 schreef:Binnenkort komt er wie weet een nieuw model 240 of 760, andere merken grijpen ook terug naar oudere modellen (Fiat 500, VW kever, Mini, Fiat Panda).
Stel je voor een 240 met Sensus, city safety, xenon....ik zie het wel zitten !
Ik kan niet wachten!BlackcurrantV70 schreef:Binnenkort komt er wie weet een nieuw model 240 of 760, andere merken grijpen ook terug naar oudere modellen (Fiat 500, VW kever, Mini, Fiat Panda).
Dat dacht Citroen ook over de 2pk waarwchijnlijk, nu komen ze eind 2013 met een "nieuw geitje".casper schreef:Koekendozen zal Volvo nooit meer bouwen.BlackcurrantV70 schreef:Binnenkort komt er wie weet een nieuw model 240 of 760, andere merken grijpen ook terug naar oudere modellen (Fiat 500, VW kever, Mini, Fiat Panda).
vooralsnog zijn al deze berichten gebaseerd op 'roddels', van Volvo uit is er niets officieels naar buiten gekomen. Deze vraag is dan ook nog niet te beantwoordenyoutoofan schreef:En vanaf wanneer is MY14 te bestellen ? Ik veronderstel dat alle xc60's op het Brusselse Autosalon nog MY13 zullen zijn?