Ben benieuwd naar je ondervindingen na het tunen!
Blijkbaar. Zonder Fasttech door 't slijk te halen omdat ik er geen ervaring mee heb, vind ik 't vrij onprofessioneel dat de wagen niet eerst standaard wordt gemeten om te zien of de wagen technisch in orde is (en min of meer zijn standaard vermogen en koppel haalt), wordt uitgelezen en gelogd (om te kijken of de turbo bvb. z'n gevraagde druk haalt) vooraleer de wagen wordt getuned.kawaman schreef:Dat konden ze uit ervaring garanderen.
Ik ben goed gelovig. ::roll:
wtr_s60 schreef:Blijkbaar. Zonder Fasttech door 't slijk te halen omdat ik er geen ervaring mee heb, vind ik 't vrij onprofessioneel dat de wagen niet eerst standaard wordt gemeten om te zien of de wagen technisch in orde is (en min of meer zijn standaard vermogen en koppel haalt), wordt uitgelezen en gelogd (om te kijken of de turbo bvb. z'n gevraagde druk haalt) vooraleer de wagen wordt getuned.kawaman schreef:Dat konden ze uit ervaring garanderen.
Ik ben goed gelovig. ::roll:
Uit ervaring kan ik ook vertellen dat er soms dippen/terugvallen in de powerband kunnen zitten waar je je niet van bewust wordt tijdens enkel het rijden maar die wel waargenomen kunnen worden op een testbank. Finetuning noem ik dat, wanneer er met dergelijke zaken rekening wordt gehouden, en geen bandwerk zoals er nu eigenlijk bij jou is gebeurd.
Nu, ik wil geen domper op uw feestvreugde zijn, je bent tevreden en hopelijk kan je er lang van genieten. Maar ik had zelf toch graag een vergelijk voor & na gezien om te zien of je geen gebakken lucht hebt gekocht..
Kan de R wel bij Fast Tech op de bank eigenlijk?Laguna-S60 schreef:Heb ook mest FT gebeld voor de R, keuze wordt compleet aan jouw overgelaten of je hem zelf op de bank wil hebben of niet.
fredhead schreef:Kan de R wel bij Fast Tech op de bank eigenlijk?Laguna-S60 schreef:Heb ook mest FT gebeld voor de R, keuze wordt compleet aan jouw overgelaten of je hem zelf op de bank wil hebben of niet.
Zijn voor zover ik weet niet heel veel rollenbanken in Nederland waar je met een AWD op kan
Zekering 17 in de kofferbak dacht ikMarc Apeldoorn schreef:Je kunt natuurlijk AWD even disablen...