Pagina 2 van 6
Geplaatst: 24.01.2013 - 17:46
door Volvoman
Voor de volledigheid ook maar de XC60 dan? Misschien ook de titel even aanpassen.
Geplaatst: 24.01.2013 - 18:10
door jds
De voorkant mag inderdaad gewijzigd worden om een minder droopy nose te hebben. Het asymetrisch dashboard daarentegen mag de nieuwe stijl ingezet bij de V40 ook wel volgen
Geplaatst: 24.01.2013 - 18:14
door Johan s60
Teller ziet er erg duf uit
Geplaatst: 24.01.2013 - 20:44
door Hoes
Die kleur van de leren bekleding is dat een nieuwe kleur of is dat toch het beechwood? Lijkt wat donkerder te zijn. Vind het zo in in ieder geval supergaaf.
Geplaatst: 24.01.2013 - 20:51
door rsnhakan
Wat zonde van deze S60. Ze hebben de auto tegen een emmer geparkeerd.
Geplaatst: 24.01.2013 - 20:54
door Arnold
Dat krijg je met zo'n plastic zak over de sensoren.
Geplaatst: 24.01.2013 - 20:57
door Frederik Welvaert
Ook nieuwe knipperlichten in de spiegels zo te zien (eindelijk LED?)
Het dashboard van de S/V60 hadden ze nog iets grondiger mogen aanpakken vind ik. Vind het nog altijd geen zicht met die ventilatieroosters zo rond het Sensus scherm...
Geplaatst: 24.01.2013 - 21:34
door eddy3
Heel belangrijk,paddleshifters aan het stuur,dat aluachtig dingetje onderaan!
Grts
Geplaatst: 24.01.2013 - 22:02
door Reader
eddy3 schreef:Heel belangrijk,paddleshifters aan het stuur,dat aluachtig dingetje onderaan!
Grts
Scherp! Dat zou wel heel tof zijn! Ben benieuwd, zou deze in Geneve klaar staan?
Geplaatst: 24.01.2013 - 22:09
door Paul
Inderdaad het BLIS zoals ook in de V40, tellers, zoals de V40... en een dikkere neus, precies zoals verwacht!
Ik hoop inderdaad dat hij in Geneve staat, lijkt me eigenlijk allemaal wel logisch

Achterkant/kofferbak
Geplaatst: 24.01.2013 - 22:27
door Ab S
..Vreemd dat de achterkant van de S60 helemaal ongewijzigd lijkt. Paar maanden geleden had Doug Speck het toch expliciet over de voor en achterkant van de S60 en de voorkant van de V60..
Hoop toch dat er wat meer ruimte gecreerd is door de scharnieren van de klep weer aan de buitenkant aan te brengen.
Geplaatst: 24.01.2013 - 22:37
door Paul
Doug Speck?
Geplaatst: 24.01.2013 - 22:46
door bart simpson
wat weet die er nu van? (die man komt uit de US, die heeft nog nooit een V60 gezien)
Geplaatst: 25.01.2013 - 07:49
door Figaro
Walter schreef:en de klokken a la V40
+1 dat is een vooruitgang
Geplaatst: 25.01.2013 - 07:51
door Paul
Dit worden echt 3 beauties van auto's! Ben blij dat ze beloofd hadden de achterkant niet te wijzigen...
Geplaatst: 25.01.2013 - 07:53
door Figaro
v70bio schreef:Reader schreef:Het ontbreken van de camera's onder de spiegels (BLIS) valt mij op, het knopje zie ik wel zitten in de auto.
ala v40 misschien dus in de achterbumper?
Hoogst waarschijnlijk zal het zo wezen, in de achterbumper. Ik denk dat deze accuraater zullen werken dan die in de spiegels.
Geplaatst: 25.01.2013 - 07:56
door Figaro
Jers3n schreef:Zit nog eens goed te kijken maar volgens mij is de hele motorkap "dikker". (Afstand van naad met zijscherm en bovenkant motorkap). Ook lijkt de kap "hoger op de voorruit te eindigen", ik zie nl. de ruitenwissers niet (en dan met name de punt van de rechtse niet) en het "bochtje" met de A-stijl lijkt korter. Voetgangersairbag?
Heb ook deze indruk, je kan goed gelijk gaan krijgen Jers3n

lijkt me ook logisch dat ze alle nieuwe veiligheidsnufjes van de V40 ook gaan installeren op de overige Volvo modellen.
Zou de city safety dan ook werken tot 50km/h of is dat nu al het geval?
Geplaatst: 25.01.2013 - 07:57
door OGA244
eddy3 schreef:Heel belangrijk,paddleshifters aan het stuur,dat aluachtig dingetje onderaan!
paddleshifters? koop je een automaat doe je dat omdat je niet wilt schakelen, ik hoop echt dat dit soort onzin aan volvo voorbij gaat
Geplaatst: 25.01.2013 - 08:03
door Figaro
Volvoman schreef:Voor de volledigheid ook maar de XC60 dan?
Zou het dan deze kunnen wezen? Het zal blijven gissen zijn tot in Geneve zekerst?
BRON:
http://www.autoblog.nl/volvo-xc60-facel ... e-tegemoet
Geplaatst: 25.01.2013 - 08:11
door diesel01
OGA244 schreef:eddy3 schreef:Heel belangrijk,paddleshifters aan het stuur,dat aluachtig dingetje onderaan!
paddleshifters? koop je een automaat doe je dat omdat je niet wilt schakelen, ik hoop echt dat dit soort onzin aan volvo voorbij gaat
Voor de NL markt brengt het weinig.
Op mijn vakantieadressen wil ik zelf graag controle hebben en moet nu de centre stack vrij maken van waterflessen om zelf te kunnen schakelen.
De huidige XC met 400nm tokkelt rustig op 1900rpm een 12% bult op, de brom beer
