Euh. En ik durf het niet én ik kan er moeilijk zakelijk mee voor de dag komen.Bakboord1 schreef:Rebel blue, electric silver. De eerste als je durft.
Dit zal het dus niet worden.

Euh. En ik durf het niet én ik kan er moeilijk zakelijk mee voor de dag komen.Bakboord1 schreef:Rebel blue, electric silver. De eerste als je durft.
Dat vroeg ik me ook af. Hij staat alvast niet meer in de configurator.depeljo schreef:Thimbu up voor de Ocean race. Kan je die overigens altijd bestellen of enkel in bepaalde periode?
Mmmm, daar heb je wel een punt.ex-Mooseman schreef:Savile Grey is wel saai hé...
Ik heb enkel de beschermplaat voor de achterbumper genomen. Dat gaf net dat tikkeltje méér afgewerkt, naar mijn gevoel. De volledige kit vond ik er ook over (XC-gehalte).Nou die Exterieur kit blijf ik een XC dingetje vinden en niet op een normale V60/S60 passen. Maar goed dat is mijn ding
Sure! Waarom niet!Summum schreef: Binnenkort een Caspian Blue meeting?![]()
Even over getwijfeld maar ik vind ze niet storen. Ze zijn heel subtiel itt diegene op de V50.Summum schreef:Maar wat is nou je reden om voor dakrails te kiezen, en meer in het bijzonder de zwarte uitvoering?