Kreeg ik mijn vrouw maar zo ver, dat ze Volvo wil rijden. Ze is niet uit haar Fiat te slaan......
Echt waar :roll:.. Standvastige merk trouwe vrouw heb je.... maar goed een fiat is een fiat en heeft ook zo haar rijders, maar een volvo i en fiat naast elkaar is toch wel groot verschil lijkt me...elianmars schreef:Mooie wagen!![]()
Kreeg ik mijn vrouw maar zo ver, dat ze Volvo wil rijden. Ze is niet uit haar Fiat te slaan......
Ja jawij zijn zelf ook een mooi setjeRichard schreef:Zo, dat is een erg mooie zeg. en voor een mooie prijs lijkt het zo. Jullie hebben een mooi setje zo. Veel plezier ermee.
Soort zoekt dus soortBover schreef:Ja jawij zijn zelf ook een mooi setjeRichard schreef:Zo, dat is een erg mooie zeg. en voor een mooie prijs lijkt het zo. Jullie hebben een mooi setje zo. Veel plezier ermee.
Harder slaan??elianmars schreef:Mooie wagen!![]()
Ik kan het proberenPhilken schreef:Harder slaan??elianmars schreef:Mooie wagen!![]()