Als je hem zat ben mag je ruilen met mijn V70, gratis!!

Veel plezier ermee en we willen nog meer foto's zien van binnen en buiten!
Daar hebben mijn vrouw en ik het lang over gehad. Allereerst, Schweizerdeutsch is niet echt een taal, maar een dialect. De geschreven taal is Duits. Maar wij vonden het beter, ook voor een eventuele verkoop veeeeeeeeeeeeeeel later, dat het in het Duits werd gezet. Wij hebben niet echt meer het plan nog terug te keren......Hans oet Twent schreef: Enne wat ik mij nu afvraag; Hoe wordt de boordcomputer nu ingesteld? In oer Hollandaise of Platt Schwietser Duutsch?
herkenbaar, gisteren v50 ingeleverdPeerTronic schreef:Vrijdag 8 Maartkan niet meer wachten...
...maar ben van de andere kant ook droevig om afscheid te nemen, het lijkt of je een goede vriend kwijt raakt. Ik hoop dat ik het snel vergeet...
Absoluut!Marc Apeldoorn schreef:Je verbruik zal een verademing zijn denkelijk...
Nee, bijna, het is een Korthals Griffon.diesel01 schreef:Mooie plaatjes van een prachtige auto en geweldige hond, Duitse Staande?
Overigens zit ik met de XC60 op hetzelfde brandstof verbruik met Polestar.
Haha.. inderdaad, bruin met grijze versieringen.mad schreef:Mooi hoor, een hond in dezelfde kleurstelling als de Volvo.