jevolvo,
Dat is jammer.
Ik heb ongeveer een drie weken geleden, het zelfde laten doen bij Actronics.
Ze leveren misschien prima werk, maar de klant vriendelijkheid.............
Toen jongeman S.nd.r (telefonisch) in de gaten kreeg dat ik sprak over een gasklephuis van Volvo, kon er plotseling niet veel meer.
Hij had over klachten van Volvo? Een gasklephuis is moeilijk enz.......
Toen ik vroeg wat er moeilijk was aan vierboutjes en een stekker los halen, was de sfeer gezet.
Nee, de electronica dat was moeilijk. Toen ik aangaf dat er hoogst waarschijnlijk twee potmeters vervangen moeten worden en dat hierdoor de instellingen niet veranderen. Tja
Het hoge woord kwam er wel uit: "wij willen geen problemen met Volvo".
Toen ik hem erop had gewezen dat hij dan de site niet meer open moet stellen voor particulieren, was het gesprek helaas niet meer vriendelijk te noemen. Ik kreeg als antwoord stuur hem dan maar op, dan moet je het ook zelf maar weten.
Het "risico" was mij door dit gesprek te groot geworden en het opsturen via een bevriende (niet Volvo) garagehouder laten doen. (nog meer korting)
Ik heb wel een update (inregelen) uit laten voeren, terwijl het gasklephuis het naar mijn mening wel goed deed.
Dus toch even laten updaten en uitlezen, want ik denk dat je meer problemen te gelijk hebt cq gehad. Het valt mij vaak op dat je van de ene storing over springt naar de andere. Niet goed voor het vertrouwen in je auto!