Geplaatst: 19.03.2013 - 13:29
Gisteren mijn auto weer opgehaald, maar nog geen update... 
Ik kwam binnen bij de dealer en de twee balie medewerker begonnen al gelijk komisch te roepen "en zijn er nog nieuwe updates, want jij weet alles altijd eerder dan wij" Ik riep "Ja . OC72" en ging ervanuit dat dit dus even meegenomen was. Maar juist door die grap en grol was het even onduidelijk dat dit dus ook mijn wens was. Opzicht geen probleem, want ik heb een topdealer, dus effe een andere afspraak.
Toch maakte ik van de gelegenheid even gebruik om even op service 2.0 in te haken. "Best vreemd" riep ik, "want daar stond toch echt je auto software helemaal up to date zou zijn", refereerde ik aan een oude reclame. "Ja"zei hij, "maar inmiddels staan er kleine letters bij. Jij vind dat nooit erg, maar anderen willen daar niet voor betalen" Nu heb ik er bij hun ook nooit voor hoeven betalen, maar ik begrijp het dillema van een dealer.
Hoe vreemd is het dat je voor veel geld een systeem koopt en je vervolgens voor bugfixess moet betalen. Dat is ongekend en zie je nergens. Upgrades oké, maar updates? Nou ja, ze voelden zich er niet prettig bij door het misverstand, dat ik al zeker weet dat ik hem straks weer kosteloos krijg, want de dealer blijft een topper, waar ik altijd met veel plezier kom.
Het Volvo service 2.0 filmpje is (naar blijkt) inderdaad aangepast en nu wordt specifiek gemeld welke software updates er plaats vind. Zie Volvo site.

Ik kwam binnen bij de dealer en de twee balie medewerker begonnen al gelijk komisch te roepen "en zijn er nog nieuwe updates, want jij weet alles altijd eerder dan wij" Ik riep "Ja . OC72" en ging ervanuit dat dit dus even meegenomen was. Maar juist door die grap en grol was het even onduidelijk dat dit dus ook mijn wens was. Opzicht geen probleem, want ik heb een topdealer, dus effe een andere afspraak.
Toch maakte ik van de gelegenheid even gebruik om even op service 2.0 in te haken. "Best vreemd" riep ik, "want daar stond toch echt je auto software helemaal up to date zou zijn", refereerde ik aan een oude reclame. "Ja"zei hij, "maar inmiddels staan er kleine letters bij. Jij vind dat nooit erg, maar anderen willen daar niet voor betalen" Nu heb ik er bij hun ook nooit voor hoeven betalen, maar ik begrijp het dillema van een dealer.
Hoe vreemd is het dat je voor veel geld een systeem koopt en je vervolgens voor bugfixess moet betalen. Dat is ongekend en zie je nergens. Upgrades oké, maar updates? Nou ja, ze voelden zich er niet prettig bij door het misverstand, dat ik al zeker weet dat ik hem straks weer kosteloos krijg, want de dealer blijft een topper, waar ik altijd met veel plezier kom.
Het Volvo service 2.0 filmpje is (naar blijkt) inderdaad aangepast en nu wordt specifiek gemeld welke software updates er plaats vind. Zie Volvo site.