Pagina 2 van 2
Geplaatst: 16.03.2013 - 19:47
door rotmana
Inmiddels de software laten upgraden, helpt niet.
Om het te laten werken zal ik inderdaad een oude simkaart moeten hebben.
Mogelijkheid zou zijn een oudere nog in gebruikzijnde prepaidkaart van iemand over te nemen. Tsja, hoe vind je die?
Ik ga langzamerhand denken aan een Parrot, helaas. Maar mocht iemand nog oude in gebruikzijnde prepaidjes hebben liggen ............
Geplaatst: 16.03.2013 - 19:51
door jpwg001
Zoek eens op marktplaats.
Geplaatst: 17.03.2013 - 01:04
door Ramon&Ramon
Vodafoon heeft die kaartjes nog.
Geplaatst: 17.03.2013 - 12:01
door rotmana
Ramon&Ramon, Weet jij hoe ik daar aan kan komen, kan iedere Vodafone-winkel mij helpen of via hoofdkantoor?
Geplaatst: 17.03.2013 - 12:05
door Ramon&Ramon
Winkel
Geplaatst: 17.03.2013 - 12:06
door GHJ-S80
Rotmana, Als je in de buurt bent, mag je mijn (duo) kaartje proberen om te zien of het werkt. (probeerde je te PM-en)
Geplaatst: 09.04.2013 - 01:52
door Wout12
Rotmana, ik hoop dat je de oplossing snel hebt.
Ik heb in mijn xc70 uit 2001 ook een geïntegreerde telefoon, kaartje erin pincode ingegeven, en bellen maar,........ Telefoon gaat bij de ander over maar wederzijds geen geluid te horen.
Heeft iemand een idee wat de oplossing zou kunnen zijn?
Geplaatst: 09.04.2013 - 07:15
door rotmana
Helaas, ik heb van alles geprobeerd echter geen oplossing gevonden.
Hou mij nog steeds voor opties aanbevolen!
Geplaatst: 09.04.2013 - 08:52
door VolvoTech
PHM volledig laten resetten door dealer wil wel eens helpen.
In andere gevallen bleek er toch iets in de module te zitten waardoor deze vervangen moest worden....
Stap 1; resetten dus!
Geplaatst: 09.04.2013 - 10:12
door jpwg001
Zo'n reset doet niets voor frequenties, denk ik, of wel? I, heb t-mobile, maar die deed het van de ene op de andere dag niet meer.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=38872
Geplaatst: 09.04.2013 - 10:23
door VolvoTech
Nee, doet niks voor frequenties.
Kaartje wel, die dwingt frequentiescan af.
Vanaf de 1 op andere dag niet meer werken door kaartje (wat nog goed is) kan niet.
Dat heeft andere oorzaak...
Geplaatst: 09.04.2013 - 11:01
door jpwg001
Beide kaartjes deden het in de auto niet. Welmin de gsm. Heb je het topic gelezen? Misschien dat jij ideeën hebt, wat er aan de hand kan zijn? Met mijn simyokaartje gaat het perfect nu.
Geplaatst: 09.04.2013 - 11:04
door VolvoTech
Kaartje in een gewoon toestel stoppen betekent vaak dat het kaartje een update krijgt via het netwerk, nooit doen dus...
Ik lees het andere topic ff.
Geplaatst: 09.04.2013 - 22:42
door Wout12
VolvoTech schreef:Kaartje in een gewoon toestel stoppen betekent vaak dat het kaartje een update krijgt via het netwerk, nooit doen dus...
Ik lees het andere topic ff.
Ah, dan zal dat laatste mijn probleem zijn. Ik heb namelijk 2 abonnementen allebei in een smartphone gehad, en de ene (het privé kaartje) heb ik vervolgens in de auto gestopt. Ik moet denk ik bij een KPN businesscentre langs om mogelijk een passend kaartje te kopen?
Geplaatst: 09.04.2013 - 22:51
door VolvoTech
Kun je proberen... alleen zoals je overal al leest.. het wordt steeds moeilijker ;-(