OK.
Parkeersensoren houden je dan in ieder geval niet tegen om te switchen naar een third party radio, maar...
Maar het welgemeende advies is toch je HU te laten zitten en eventueel bij te zoeken aan randapparatuur wat je nodig hebt...
(kost waarschijnlijk hetzelfde of minder, je auto blijft in tact, je dash blijft in tact...)
Wat voor functie zoek je?
Nieuw op dit forum en meteen een vraag
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
-
- 6th Gear member
Klopt, gaat alleen via de linker voordeurspeaker.Cliff schreef:Hoi
De audio klinkt normaal uit alle speakers.
Indien ik een route heb ingevoerd hoor ik ergens links van mij een mannen stem, maar niet in volledig audio via alle speakers.
groet Cliff
Ps zal je even een pm sturen.
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Punt is dat het alleen uit de tweeter lijkt te komen volgens Cliff...jpwg001 schreef:Klopt, gaat alleen via de linker voordeurspeaker.Cliff schreef:Hoi
De audio klinkt normaal uit alle speakers.
Indien ik een route heb ingevoerd hoor ik ergens links van mij een mannen stem, maar niet in volledig audio via alle speakers.
groet Cliff
Ps zal je even een pm sturen.
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
-
- 6th Gear member
En ook hier moet ik op reageren: klopt. Vertrouw maar op Volvotech.evert65 schreef:cliff, deze forum sponsor weet er meer van dan broekie-huis
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
- Cliff
- 1st Gear member
Ja klop ook dat Volvotech er meer van weet dan Broekhuis.
Feit is dat ik vanmiddag 2 vestigingen van Broekhuis heb gebeld, de vestiging Assen verteld dat het wel kan, en de vestiging Groningen had er meer verstand van want die vertelde exact wat Volvotech mij ook heeft verteld en wat het gevolg is van mijn keuze.
Het geluid komt inderdaad nu alleen uit de tweeter met de RTI
Nu heb ik de volvo S60 niet gekocht voor de audio maar om haar sublieme rij eigenschappen, ik bedoel het is een genot om gewoon een stukje te cruisen in de S60.
Wat ik ga doen is, Ik laat de RTI navigatie zitten haal wel de HU803 eruit en die bewaar ik.
Vervolgens heb ik mijn clarion afbesteld waar een AppRadio voor in de plaats komt, ik ga dus volledig multimedia wat in combi met mijn Iphone. dus beeld geluid Mp3, internet en navigatie in 1 ook op 6 inch scherm opleverd.
Feit is dat ik vanmiddag 2 vestigingen van Broekhuis heb gebeld, de vestiging Assen verteld dat het wel kan, en de vestiging Groningen had er meer verstand van want die vertelde exact wat Volvotech mij ook heeft verteld en wat het gevolg is van mijn keuze.
Het geluid komt inderdaad nu alleen uit de tweeter met de RTI
Nu heb ik de volvo S60 niet gekocht voor de audio maar om haar sublieme rij eigenschappen, ik bedoel het is een genot om gewoon een stukje te cruisen in de S60.
Wat ik ga doen is, Ik laat de RTI navigatie zitten haal wel de HU803 eruit en die bewaar ik.
Vervolgens heb ik mijn clarion afbesteld waar een AppRadio voor in de plaats komt, ik ga dus volledig multimedia wat in combi met mijn Iphone. dus beeld geluid Mp3, internet en navigatie in 1 ook op 6 inch scherm opleverd.
V70 D5 Geartronic 2004
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Enige alternatief wat best zou kunnen in een S60 (ivm ruimte achterin boven de RTI computer).... is:
HU achterin aansluiten op spanning en melbus...
En ja, je RTI doet het weer. Behalve de audio van je RTI dan...
Grappige is dat je daardoor ook een video breakin zou kunnen aankoppelen waardoor je indien gewenst eventuele video-out van je AppRadio kunt aansturen naar je RTI scherm...
Grappige is dat je daardoor ook een video breakin zou kunnen aankoppelen waardoor je indien gewenst eventuele video-out van je AppRadio kunt aansturen naar je RTI scherm...
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Ik krijg bij de berichten van Bob telkens het gevoel dat hij kan toveren 

Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Excuses in advance voor de off-topic;
Als ik nou een module in elkaar draai die melbus signalering a-la HU afgeeft aan de RTI computer.... waardoor de HU er uit kan... tjsa, dan heb je gelijk Ben...
Alleen de vraag hiernaar is zoooo laag, dat ik daar maar even niet over ga nadenken
Ga wel weer CFE functies bijverzinnen.
(en daarmee anderen aan het werk zetten
Als ik nou een module in elkaar draai die melbus signalering a-la HU afgeeft aan de RTI computer.... waardoor de HU er uit kan... tjsa, dan heb je gelijk Ben...
Alleen de vraag hiernaar is zoooo laag, dat ik daar maar even niet over ga nadenken

Ga wel weer CFE functies bijverzinnen.
(en daarmee anderen aan het werk zetten

www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
- Cliff
- 1st Gear member
Ik wordt toch wel blij van dat er mensen zijn met veel technisch inzicht, en dus ja Bob kan toveren.VolvoTech schreef:Enige alternatief wat best zou kunnen in een S60 (ivm ruimte achterin boven de RTI computer).... is:
Leg me maar een keer uit wat je bedoeld met video breakin wat kan ik dan meer, als het maar mooi is ben ik bijna overal voor te porren.
V70 D5 Geartronic 2004
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
kortom -> radio niet weg doen 
Inbouwen wat je wil, niks afknippen, verloopjes gebruiken waar het kan!
(je hebt er al snel 3 nodig in jouw geval;
- ISO -> Volvo voor spanning etc.
- RCA -> DIN voor je versterker
- Antenne Volvo -> antenne AppRadio (en geen idee wat daar aan zit

Inbouwen wat je wil, niks afknippen, verloopjes gebruiken waar het kan!
(je hebt er al snel 3 nodig in jouw geval;
- ISO -> Volvo voor spanning etc.
- RCA -> DIN voor je versterker
- Antenne Volvo -> antenne AppRadio (en geen idee wat daar aan zit

www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
- Cliff
- 1st Gear member
Oke bedankt voor je hulp Bob.
De HU803 gaat zeker niet weg sterker nog hij blijft zitten omdat ik net telefoon heb gehad dat er geen inbouwframe te krijgen is voor een S60 uit 2002 voor dubbel DIN, en dus de Appradio niet is in te bouwen dus ik baal behoorlijk.
Dus nu ben ik terug bij stap 1 nieuwe parrot met iphone aansluiting.
:-x
Cliff
De HU803 gaat zeker niet weg sterker nog hij blijft zitten omdat ik net telefoon heb gehad dat er geen inbouwframe te krijgen is voor een S60 uit 2002 voor dubbel DIN, en dus de Appradio niet is in te bouwen dus ik baal behoorlijk.
Dus nu ben ik terug bij stap 1 nieuwe parrot met iphone aansluiting.
:-x
Cliff
V70 D5 Geartronic 2004
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Sluit dan die PArrot gelijk fatsoenlijk aan.... via een MII waardoor je over je HU netjes je audio binnen krijgt en muziek kunt afspelen zoals het hoort; over je HU/Versterker...
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Contacteer:
Zo'n frame heb ik hier ook nog, die zat in mijn S60 omdat er een HU1205 in zat, nu gelukkig een 803.
En parrot hoeft toch niet? Je kan er ook een imiv in zetten, dan werkt je iphone ook.
En parrot hoeft toch niet? Je kan er ook een imiv in zetten, dan werkt je iphone ook.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi

Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi