Als hij overleeft hoef ik me geen zorgen meer te maken, want door zo'n opmerking te maken verzoek ik natuurlijk de goden, en dat wil ik niet op m'n geweten hebben!!IV39 schreef:
Wat ik niet begrijp is hoe je handmatig schakelen tov paddles in het verbruik terug kan zien?? OF begrijp ik er niet helemaal niks meer van?
Als hij het overleeft dan zijn paddles overbodig en anders....... heb jij gelijk????
Ik ben heel benieuwd naar hetzelfde staatje in hetzelfde ritje manueel gereden. Ik vraag me af of je dan zoveel minder (of misschien zelfs meer) Mh opwekt.
Wanneer die cijfers nou heel veel slechter worden, dan ben ik wel overtuigd dat je in 85% van het gebruik de paddles niet wilt.
Blijft natuurlijk staan dat ik ze in power mode en bij lege accus en dus bij lange ritten altijd zal blijven missen, maar dan kan ik in ieder geval begrip hebben voor de beslissing van Volvo dat het niet als optie leverbaar is. (Natuurlijk ga ik dan wel m'n best doen om het er alsnog ingeknutseld te krijgen, maar dan moet ik of een behulpzame Volvo programmeur vinden of m'n rally vriendjes lief aankijken