Ik heb 'm!!

Geproduceerd bij NedCar in Born
Frenkie
2nd Gear member

joost schreef:Die chromen kofferbakstrips zie je nog wel eens voorbij komen op marktplaats voor een eurootje of 40.

Joost.

Inderdaad, maar dat zijn van die 'dikke' opgelegde nep-strips.Ik heb het idee,dat deze ook zeer snel afbladeren,aangezien ik ze al eens gezien heb.
De orginele zijn veel mooier, en daar moet voor betaald worden!Helaas...
Wat de chromen randen om de nummerplaat betreft; ik denk inderdaad,dat dit net iets te kitsch wordt,dus dat doe ik dan maar niet.
Ik heb nog wel een vraag: zouden op deze auto dakrailings de auto mooier maken? Zelf denk ik, dat je de mooie daklijn i.s.m.de dakspoiler een beetje afbreekt.Daarbij zou ik de dakrailing in principe nooit gebruiken,dus alleen om het eventueel mooier te maken.Ook heb ik wel eens gedacht aan alu-dakrails, maar deze zijn niet verkrijgbaar.Maar of ie hier mooier van zal worden??
Ik laat het voorlopig maar even bij de huidige versie! :lol:
V40 2003 Sports Edition 2.0 incl 17'' Arcadia!
Hans
8th Gear member
Contacteer:

Ik heb de dakrails er wel op gezet en moet zeggen dat het er wel degelijk beter uitziet, ook met de achterspoiler.
Maar smaak is persoonlijk!
Veni,Vidi,Nates calce concidi

Volvo V40 D2 MY2013
Robbocop
2nd Gear member
Contacteer:

Leuk. Heb je al pics? En hoe ben je terveden over de wegliiging?
Persoonlijk ben ik geen fan van dakrails, maakt 'm een beetje burgerlijk. Wil een een (ski)box erop dan heb je ook dakdragers die er direct op gemonteerd kunnen worden. Betaal je wel weer ruim 100 euro geloof ik!

Groet, Rob
Her car: V40 T4

www.volvo40forum.nl speciaal voor S40 & V40 Classic

Afbeelding
Frenkie
2nd Gear member

Ik heb de auto nu een paar weken,en ik ben super-tevreden over de weglegging! Mijn vorige 1.8europa-versie was ook naar alle tevredenheid, maar het speciale onderstel van de Sports Edition is wel een heel verschil. Eén klein nadeeltje; hij is wel iets stugger, maar absoluut niet storend.
Voor de genoemde skibox heb ik maar één antwoord;wintersport is aan mij niet echt besteedt, en helemaal nu niet na deze investering. :lol: :lol:
Waar ik nog wel benieuwd naar was, is naar alu-kleurige dakrailing. Ik was gewoon nieuwsgierig hoe dit zou staan, echter deze worden alleeen maar in de zwarte uitvoering gefabriceerd.....
V40 2003 Sports Edition 2.0 incl 17'' Arcadia!
arnoud
8th Gear member

hans anesthesie schreef:Twee luxe platen kosten meestal ongeveer 40 euro.
Ik heb er vorige maand 20 euro voor betaald bij de dealer, tegen inlevering van de oude...
arnoud
8th Gear member

Smaak is gelukkig heel persoonlijk... Ik heb een dikke maand geleden de rails eraf gedraaid, en tot nu toe nog geen moment spijt gehad...

Ik laat de rails nog heel even in de schuur staan mocht ik me toch bedenken :)

En de chromen rand rond de nummerplaat heeft het bij mij een hele drie weken volgehouden een jaar of twee geleden, daarna hup de kliko in :D
XC60 T6 Recharge Ultimate Dark, Fusion Red 2024
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”