Pagina 2 van 3

Geplaatst: 15.05.2013 - 18:24
door Volvoman
Het zal een film of serie zijn die binnenkort op de Zweedse tv te zien zal zijn en waarin een nieuwe XC60 rondrijdt. Mijn gok.

Geplaatst: 15.05.2013 - 20:43
door Fulaks
Fulaks schreef:Is het geen teaser voor een nieuwe Zweedse TV-serie, en daar komt dan "gewoon" een XC60 in voor ?

Lijkt me nog wat vroeg voor een rijdende XC90...
Volvoman schreef:Het zal een film of serie zijn die binnenkort op de Zweedse tv te zien zal zijn en waarin een nieuwe XC60 rondrijdt. Mijn gok.
Hola, dat was MIJN gok :lol:

Geplaatst: 15.05.2013 - 20:58
door Volvoman
hahaha, sorry, niet gezien!

Geplaatst: 15.05.2013 - 22:29
door guidof
Website van Universal Music, zal dus iets te maken hebben met een muziek project van SHM en Lune (Linnea Martinsson).

Volvo waarschijnlijk 'gewoon' sponsor met een xc60...

Geplaatst: 16.05.2013 - 09:31
door Ben
In Zweden weten ze het ook nog niet:

Volvo heeft iets aan de hand met de Zweedse House Mafia en dit is wat we zullen horen op vrijdagavond, 20:30, 17 mei Volvo zegt dat dit in twee nieuwe, korte commercials.
Meer foto's zijn te vinden op de speciale website "Laat de wereld achter". Volvo XC90? Moeilijk te zeggen!Maar wat ons opviel is de auto die opdoemen in de tweede film, hier rechts. Zelfs met de hoogste resolutie, is het moeilijk om een goed beeld te krijgen, maar het lijkt niet op een van de huidige Volvo XC-modellen.

De eerste gedachte gaat naar de face lift XC60, maar de brede wielkasten past niet echt. Het zou natuurlijk een eerste smaak - een concept car, misschien wel - de volgende generatie Volvo XC90 in eind 2014 worden gelanceerd. Voordat Volvo presenteert de serieproductie versie, moeten we een soort van futuristische concept car, hebben we voorbeelden van dit eerder gezien.

Op vrijdag weten we meer, maar totdat we de vraag aan jullie lezers. Is de nieuwe XC90? Een verkapte XC60 of XC70? Een nieuwe Volvo XC50? Of iets heel anders?

Bron: klik

Geplaatst: 16.05.2013 - 13:50
door Walter
Volgende. Wordt er niet duidelijker op...

Geplaatst: 16.05.2013 - 14:33
door lancer
XC60 Cross Country? (of Polestar :D )

Geplaatst: 16.05.2013 - 14:49
door Bluemagics
of een nieuwe Hybrid!

Geplaatst: 16.05.2013 - 16:24
door P-V60
Walter schreef: Volgende. Wordt er niet duidelijker op...
Daar staat dezelfde auto vaag op de achtergrond...

Geplaatst: 17.05.2013 - 08:42
door v0lv0freak
P-V60 schreef:
Walter schreef: Volgende. Wordt er niet duidelijker op...
Daar staat dezelfde auto vaag op de achtergrond...
Het is dat je het zegt! En zelfs nu moest ik 3 keer kijken totdat ik hem zag.. Ben benieuwd vanavond!

Geplaatst: 17.05.2013 - 09:01
door BS
Swedish House Mafia en Volvo? Serieus... Is toch zoiets als je vader in een midlife crisis. Maar goed. Swedish House Mafia, ik heb niet meer zo hard gelachen om een stel nep muzikanten sinds Spinal Tab. En Spinal Tab was echt nep... Voor de beroemde "I'm gonna fuck this nightclub in the pussy" en andere top quotes:


Geplaatst: 17.05.2013 - 09:08
door Ben
Volvo Cars teams up with Swedish House Mafia members

Volvo Cars and the members of the DJ trio Swedish House Mafia have together created a unique music video based on a brand new version of the Swedish House Mafia's hit song "Leave the World Behind". The video world premieres today at 8.30 pm CET. This song and video will also be the leading theme in Volvo's upcoming global launch campaign of the new Volvo XC60.

"We found a great connection in our joint Scandinavian roots and have built the project around this." said Per Carleö, Marketing Manager at Volvo Cars.

The Leave the World Behind video will premiere tonight at CET 8.30 pm at: http://www.leavetheworldbehind.com/ or http://www.volvocars.com/. Extras and behind the scenes material will also be published on: www.facebook.com/Volvo

Volvo Cars has for many years been promoting its XC range as the vehicles that bring you out of town and into a tranquil or adventurous experience, away from your busy urban life. The new XC60 is not an exception. The challenge was to create a relevant and credible, yet exciting campaign that clearly explains the Swedish heart of Volvo and the core of Scandinavian lifestyle.

"All Volvo's XC cars are designed around people's wish to get out there and to leave your everyday life behind for a while. So we were thinking of people who really wanted to leave the world behind for a while and came to think of the members of Swedish House Mafia," says Per Carleö, Marketing Manager at Volvo Cars.

Over the last few years Swedish House Mafia has been one of the most successful music acts in the world, as well as by far the most successful Swedish act. They have officially broken up as of their final appearance at the Ultra Music Festival in Miami, USA, on March 24, 2013.
"These guys have had an extremely full calendar, basically living their very busy days on planes and hotels. They have now decided to take the next step in their lives and leave that life behind, and it just felt like a very natural connection between our thinking and their plans. And the fact that their first world hit together has the title "Leave the world behind" was just too good to be true," says Per Carleö.

The members of the DJ trio Swedish House Mafia, Sebastian Ingrosso, Steve Angello and Axwell, are now taking on new projects in their successful careers. But as a last project together they created a brand new version of "Leave the World Behind, featuring the young Swedish singer Lune. A unique music video was filmed on their home ground in Scandinavia.

"I think the biggest joy in this project has been people's wholehearted enthusiasm, all the way from the members of Swedish House Mafia and their team, to the top management of Volvo Cars. I think we found a great connection in our joint Scandinavian roots and have built the whole project around this. And when director Adam Berg, who is also Swedish, finally came on board, it really felt like the circle was closed. When it's right it's right," says Per Carleö.

www.facebook.com/Volvo



Geplaatst: 17.05.2013 - 09:56
door casper
Zo een heisa rond de release van een videootje...

Geplaatst: 17.05.2013 - 10:16
door Gast
casper schreef:Zo een heisa rond de release van een videootje...
Dat was ook wat ik dacht toen ik het las.
Echt een anti-climax.

Geplaatst: 17.05.2013 - 20:38
door maxjager
Dit voelt niet echt als een fijne opsteker voor mij als Volvo liefhebber...
Had toch meer gehoopt op, of gedacht aan een nieuw model Volvo.

Hoe ging dat verhaal van de schaapsherder ook maar weer die riep dat de wolven eraan kwamen terwijl dat niet zo was...?

Geplaatst: 17.05.2013 - 21:18
door Okke
Lijkt mij een prima marketing strategie. Zijn echt grote namen, en ik begrijp dat dit past in het dynamischer neerzetten van het merk. Ik vind het persoonlijk zo slecht nog niet.

Geplaatst: 17.05.2013 - 21:23
door Ben
Ik lees vandaag in de krant dat de belangstelling van 20ers voor auto's tanende is.
Wellicht is de een poging die doelgroep bij het mer te betrekken.
Maar dan begrijp ik de keuze voor de XC60 weer niet.

Nou ja, automarketing blijft een apart vak waarvan ik de kern niet altijd snap.
Ik had in ieder geval nog niet eerder van deze muzikanten gehoord.

Geplaatst: 18.05.2013 - 10:34
door Ben
Het filmpje bekeken maar veel VOLVO kan ik er niet in ontdekken.
Het is meer een muziekclip met prachtige opnamen waar zo af en toe een XC60 in beeld komt.

Geplaatst: 18.05.2013 - 12:56
door Okke
Dat is exact wat marketing inhoud. Als je een product maar vaak genoeg in de "juiste sfeer" ziet, krijg je er vanzelf een juiste associatie bij. Moet niet te opdringerig worden, subtiel. Denk dat het wel klopt. Ook een stukje Zweedse trots, net als bij ons Armin van Buren. Zo moet je het denk ik zien...

Geplaatst: 18.05.2013 - 14:09
door Thom
Experience marketing idd, ik ben één van die twintigers maar vind het een abominabel muziekstukje.