Dit is niet zo mooi voor jullie succes met de afhandeling ondanks bedankt voor het delen kan ik het in de gaten houden.
NU: 2014 S60 T5 Kinetic, Inscription Crystal White pearl, Business Pack connect, TFT, Rdesign onderstel. 3 trap instalbare stuurbekrachteging, R design achter spoiler, 18 inch sleipner (gepoedercoat in gunmetal), Trekhaak (afneembaar) 2013: Volvo V40 T3 R-Design Rebel Blue. Met een hele waslijst aan opties.
NU: 2014 S60 T5 Kinetic, Inscription Crystal White pearl, Business Pack connect, TFT, Rdesign onderstel. 3 trap instalbare stuurbekrachteging, R design achter spoiler, 18 inch sleipner (gepoedercoat in gunmetal), Trekhaak (afneembaar) 2013: Volvo V40 T3 R-Design Rebel Blue. Met een hele waslijst aan opties.
Hier nog niks te zien gelukkig, auto is twee weken oud. Wel zat er stof/zand onder de lak bij het voorscherm. Dat is vandaag hersteld; opnieuw gespoten.
Voorlopig zijn alle gevallen op de zelfde plek op de achterbumper aan de bestuurderskant.
In de naad tussen achtervleugel en achterbumper, een 2 tal cm boven de wielkast.
Swedish Designer Drugs…
Volvo V40 / T3 / Electric Silver / Momentum / Motion Pack / Taranis (zomer) & Segomo (winter) velgen / Led dagrijverlichting / …
Juist het is de bestuurderskant. Je moet denk ik bij een donkere auto even goed kijken ik zag het ook pas toen ik echt door mijn knieën ging.
Ik was bij de dealer om het te melden vandaag was er iemand van Volvo Nederland die heeft er gelijk naar gekeken. Ik heb nog even met de verkoper gekeken en zelfs nieuwe auto's hebben dit probleem. Meerdere demos hadden en zelfs de auto van de meneer van Volvo nederland had het.
Wordt een heel groot probleem is wel bekend heb ook gelijk gemeld dat er meedere zijn en heb een verwijzing gemaakt naar het forum.
Hier ook zelfde verschijnsel en zelfde plek. Het was mij nog niet opgevallen (je ziet het ook niet mega goed ofzo), maar toch maar even gekeken naar aanleiding van dit topic.