Ik heb dat ook ik vind het vanuit binnen vrij nutteloos een panodak. Ik heb er ook voor gekozen omdat ik het heel mooi vind aan de buitenkant.
Ik vind het interieur erg mooi. Het is mooie combi bruin met creme.
Nieuwe V40 besteld
-
- 2nd Gear member
NU: 2014 S60 T5 Kinetic, Inscription Crystal White pearl, Business Pack connect, TFT, Rdesign onderstel. 3 trap instalbare stuurbekrachteging, R design achter spoiler, 18 inch sleipner (gepoedercoat in gunmetal), Trekhaak (afneembaar)
2013: Volvo V40 T3 R-Design Rebel Blue. Met een hele waslijst aan opties.
2013: Volvo V40 T3 R-Design Rebel Blue. Met een hele waslijst aan opties.
-
- 2nd Gear member
Supermooi. Mooi ook dat je de zwarte diffuser hebt. Die had ik ook besteld maar de dealer had hem in Vibrant Copper gemonteerd. Ik zie nu dat het in het zwart IMHO veel mooier is.
Enneh, nu nog Silver Vision lampjes in je knippers
Enneh, nu nog Silver Vision lampjes in je knippers

- Rob M
- 5th Gear member
@RLB Klopt, ik had een beetje zitten spelen met de diffuserkleur in photoshop en wilde hem persé zo hebben.
Wat betreft het panoramadak, ik ben er waarschijnlijk gevoelig voor, maar als ik (met mijn vorige auto ook) de auto heb weggezet met de zonwering voor het panodak merk ik dat direct met wegrijden. Open geeft (imho) echt een andere beleving van het interieur!
Wat betreft die Silver Visions... ik denk wel dat die nog wel gaan komen
Wat betreft het panoramadak, ik ben er waarschijnlijk gevoelig voor, maar als ik (met mijn vorige auto ook) de auto heb weggezet met de zonwering voor het panodak merk ik dat direct met wegrijden. Open geeft (imho) echt een andere beleving van het interieur!
Wat betreft die Silver Visions... ik denk wel dat die nog wel gaan komen

Hartelijke groet,
Rob
Rob
Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
- diesel01
- Geartronic member
Hoe bevalt de V40 Rob?
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- Jumpman
- 4th Gear member
Zo dat is geen alledaagse verschijning mooi hoor!!!
2022: Volvo XC40 Pure Electric SM Plus Fjord Blue 20" MY Early 2023
2019: Mercedes-Benz A180d Business Solution AMG Limousine
2016: Renault Talisman 1.6 dCi 130pk Intense Limousine.
2013: Volvo V40 D2 R-Design MY14
2010: Volvo V50 D2 Sport MY11
2007: Honda Civic 2.2 cdti Executive
2019: Mercedes-Benz A180d Business Solution AMG Limousine
2016: Renault Talisman 1.6 dCi 130pk Intense Limousine.
2013: Volvo V40 D2 R-Design MY14
2010: Volvo V50 D2 Sport MY11
2007: Honda Civic 2.2 cdti Executive
- pvdwaal
- 3rd Gear member
Het grootste voordeel van een niet-R-Design is toch wel het kunnen kiezen van eigen kleur bekledimg, alhowel het zwart zeker niet verkeerd is hoor.
Dit staat erg goed met Vibrant Copper!
Maaruh...wat is dat nou voor gele Ferrari-achtige sticker achterop?
Dit staat erg goed met Vibrant Copper!
Maaruh...wat is dat nou voor gele Ferrari-achtige sticker achterop?
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
- Rob M
- 5th Gear member
Erg goed! Blij dat ik weer thuis ben bij Volvo.diesel01 schreef:Hoe bevalt de V40 Rob?
De Ford was (op een 'paar' akkefietjes na) in die 2 jaar een fijne en luxe auto, maar had er totaal geen band mee. Dit is weer een auto die als je erin stapt zit als een oude honkbalhandschoen (moet je meemaken om het te begrijpen

Het rijdt ook een stuk beter, vooral de wegligging is, mede door de lagere koets beter dan de Ford en beter dan de V50 daarvoor.
Daarnaast zijn de reacties erg leuk! Over de luxe aankleding, maar vooral op de kleur. De meeste reacties zijn in de richting van 'wow, gave kleur, maar of ik zoiets zou durven' Tot 'Je kunt nooit meer ergens onopgemerkt heen, iedereen herkent je auto'. Leuk!
Dat is naast de 'Umweltplakete' aan de voorkant de enige sticker die op mijn auto mag. De Ferrari-steigerende-Eland-sticker, te bestellen bij Ben op Volvo-Plaza: http://www.volvo-plaza.nl/index.php?pag ... &Itemid=34pvdwaal schreef:Maaruh...wat is dat nou voor gele Ferrari-achtige sticker achterop?
Hartelijke groet,
Rob
Rob
Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
-
- 6th Gear member
"Maaruh...wat is dat nou voor gele Ferrari-achtige sticker achterop?"
Volvo-Plaza is officieel distributeur van de originele Eland-stickers. De steigerende eland is met een knipook naar het steigerende paard van Ferrari bedacht en wordt steeds vaker gebruikt.
Hoort er een beetje bij..
Volvo-Plaza is officieel distributeur van de originele Eland-stickers. De steigerende eland is met een knipook naar het steigerende paard van Ferrari bedacht en wordt steeds vaker gebruikt.
Hoort er een beetje bij..

Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
- pvdwaal
- 3rd Gear member
En een Eland staat voor......Zweden?
(jaja ik ben blond)
(jaja ik ben blond)
- 3x Renault Clio
- 3x Renault Clio
- kisman
- 2nd Gear member
Grappig zo'n steigerende Eland stikker, maar toch wel weer jammer om op een 'kale' achterkant te plakken
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel
- pvdwaal
- 3rd Gear member
Eens, ik heb zelfs expliciet gevraag om kentekenhouders zonder tekst. Hoe schonen, hoe beter 
Maar voor een sticker is hij wel grappig idd. Enige wat ik zou KUNNEN overwgenh is een Schotland vlaggetje (gewoon een ontzettend mooi land met onwijs vriendelijke mensen en mythische cultuur)
En man, ik stoor me er zo vaak aan dat mensen rond blijven rijden met fabrieks stickers als "x jaar garantie". Vooral bij Kia en Toyota. Kan er gewoon niets aan doen. Soms vraag ik me af als ze de fabrieks stickers ook laten zitten met tekst "rij 7 jaar voor l u l" of "eikel achter het stuur"

Maar voor een sticker is hij wel grappig idd. Enige wat ik zou KUNNEN overwgenh is een Schotland vlaggetje (gewoon een ontzettend mooi land met onwijs vriendelijke mensen en mythische cultuur)
En man, ik stoor me er zo vaak aan dat mensen rond blijven rijden met fabrieks stickers als "x jaar garantie". Vooral bij Kia en Toyota. Kan er gewoon niets aan doen. Soms vraag ik me af als ze de fabrieks stickers ook laten zitten met tekst "rij 7 jaar voor l u l" of "eikel achter het stuur"
- 3x Renault Clio
- 3x Renault Clio
-
- 2nd Gear member
Ik denk dat je ook kunt overdrijven.. De één plakt stickers op zijn achteruit/voorruit en een ander plakt weer stickers op zijn dak of spiegels.
Ieder z'n meug zal ik maar zeggen.
Volvo V40 (5d) 1.6d2 summum
Bekleding: Leder Charcoal/Blond/
Kleur: Passion Red
Optie: SUMMUM PLUS LINE (glazen dak, xenon verl. etc..)
Optie: BUSINESS PRO PAKKET
Honda Insight
Seat Leon FR
Renault Clio
Volkwagen Golf
Honda Insight
Seat Leon FR
Renault Clio
Volkwagen Golf
-
- 3rd Gear member
Ik ook! En geen stickers met reclame van de dealer.pvdwaal schreef:Eens, ik heb zelfs expliciet gevraag om kentekenhouders zonder tekst. Hoe schonen, hoe beter
Mijn V40: D2 Summum
- pvdwaal
- 3rd Gear member
stickers met tekst/logo's/plaatjes en mijn zwarte folie zijn toch 2 heel verschillende dingen...wombido schreef:Ik denk dat je ook kunt overdrijven.. De één plakt stickers op zijn achteruit/voorruit en een ander plakt weer stickers op zijn dak of spiegels.
- 3x Renault Clio
- 3x Renault Clio
- kisman
- 2nd Gear member
Dat zijn zeer zeker 2 heel verschillende dingen.
Maar inderdaad smaken verschillen. Wat mij betreft is een auto zo 'kaal' mogelijk. Oftewel geen dealer/garantie/merk stikker, geen merk/model/type-aanduidingen erop
Maar inderdaad smaken verschillen. Wat mij betreft is een auto zo 'kaal' mogelijk. Oftewel geen dealer/garantie/merk stikker, geen merk/model/type-aanduidingen erop
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel
- JustinK
- 2nd Gear member
Ik wil juist wel de dealernaam op de kentekenhouder. Zo herken je auto's van dezelfde dealer en daarnaast is het een stukje reclame voor de dealer. Daar doe ik ze graag een plezier mee als ze mij een mooie auto leverenpvdwaal schreef:Eens, ik heb zelfs expliciet gevraag om kentekenhouders zonder tekst. Hoe schonen, hoe beter![]()

Huidig
Volvo XC40 Recharge TE - Ultimate / Bright Dusk
MicroTech in Charcoal | 20" Glossy Black/Diamond Cut | Pixel-LED | Extra getint glas
Historie
Volvo XC40 D3 GT Polestar Engineered - Inscription / Pine Grey
Volvo V40 D4 - R-Design / Caspian Blue
Volvo V40 D2 - R-Design / Ice White
Volvo XC40 Recharge TE - Ultimate / Bright Dusk
MicroTech in Charcoal | 20" Glossy Black/Diamond Cut | Pixel-LED | Extra getint glas
Historie
Volvo XC40 D3 GT Polestar Engineered - Inscription / Pine Grey
Volvo V40 D4 - R-Design / Caspian Blue
Volvo V40 D2 - R-Design / Ice White
-
- 2nd Gear member
Sorry maar in vind jouw folie echt niet mooi, zelfs een beetje over de top. Vooral dat plakplastic op de achterspoiler, doordat de zijkanten wit zijn gebleven lijkt het wel dat de auto een zoiets van platgeslagen is.
Maargoed het is jouw keuze en als jij dat mooi vindt dat is dat zo. Ik respecteer je smaak maar conformeer me er niet aan.
Voor de rest natuurlijk een prachtige auto en het is leuk om te zien dat iedereen zo zijn eigen touch aan de auto probeert te geven.
Maargoed het is jouw keuze en als jij dat mooi vindt dat is dat zo. Ik respecteer je smaak maar conformeer me er niet aan.
Voor de rest natuurlijk een prachtige auto en het is leuk om te zien dat iedereen zo zijn eigen touch aan de auto probeert te geven.
Volvo V40 (5d) 1.6d2 summum
Honda Insight
Seat Leon FR
Renault Clio
Volkwagen Golf
Honda Insight
Seat Leon FR
Renault Clio
Volkwagen Golf