Ik mis niks, maar een sportonderstel was achteraf misschien wat prettiger geweest dan het standaardonderstel. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat het wat strakker rijdt zonder dat je echt op comfort inlevert.
Verder kan ik me niet echt fabrieksopties bedenken (want daar gaat het topic over toch, niet zozeer over algemene tekortkomingen?) die ik er eigenlijk bij had willen hebben.
Wat zou je anders gewild willen hebben
- D2
- 3rd Gear member
Auto: Opel Astra 1.6 cdti 136pk Innovation
Vorige auto's:
2012 Ford Mondeo Wagon 1.6 TDCi ECOnetic Lease Titanium (poolauto)
2012 V40 D2 Momentum, Biarritz Blue, Intro line, 17" Mannan, verwarmbare voorruit, LED DRL
2009 Honda Civic Hybrid
2006 Mini Cooper
Vorige auto's:
2012 Ford Mondeo Wagon 1.6 TDCi ECOnetic Lease Titanium (poolauto)
2012 V40 D2 Momentum, Biarritz Blue, Intro line, 17" Mannan, verwarmbare voorruit, LED DRL
2009 Honda Civic Hybrid
2006 Mini Cooper
-
- 2nd Gear member
HakanC z'n volledige configuratie voor het exterieur, incl. vin spoiler 

Ik heb nog net last minute na bestelling, i.p.v. de losse parkeerverwarming excl. Volvo On Call, naar de de Scandinavian Line kunnen omzetten. Daar ben ik dan weer blij meeiggiman schreef:scandinavian line had me wel iets geleken, puur omdat het kan.
Verder wellicht neerklapblare passagiersstoel.
Verder ben ik erg contact met mijn bestelling

*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
- V50-Mart
- 4th Gear member
Meer themas voor de kilometer teller. Ik had er op die T3 R-design 3... elegance, eco en sport of zo. Ik zou wel meer keus willen hebben dan alleen die 3
Volvo V50 1.6D Kinetic 2006. Xenon 6000k/LED stadslicht, Privacy Shades, 17 inch RRE Easyrun matzwarte velgen-225/45/17
-
- 2nd Gear member
Ben zeer content met de huidige aankleding van mijn V40, maar had de Driver Support Line wel als een leuke gimmick erbij willen hebben. Vooral de ACC zou toch erg van pas komen. 

- danceplaza
- 2nd Gear member
ik mis de ACC als losse optie en Diffuser met ovale pijpjes (rtype) als optie..
Volvo V40 Summum D2 || Misty Blue || Espresso Brown leder
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
Ben nog steeds blij met mijn bolide.
Nu bijna 10000 km verder en heb toch wel wat te wensen
- geluid wat op zijn hardst toch nog wel zacht klinkt
- cruise control die ook boven de 200 km werkt
Nu bijna 10000 km verder en heb toch wel wat te wensen

- geluid wat op zijn hardst toch nog wel zacht klinkt
- cruise control die ook boven de 200 km werkt
-
- 2nd Gear member
Ik heb mijn V40 nog niet en ben zeker tevreden met mijn keuze, maar zou mijn config het liefst nog hebben uitgebreid (omdat mijn huidige Megane het ook heeft) met Keyless Drive en parkeer sensoren voor. Maar dat betekende tevens kiezen voor Volvo Guard alarm en Park Pilot en dat tikt best lekker door en kwam ik boven mijn leasenorm. Had natuurlijk die Midir's kunnen laten vervallen, maar ja.. het oog wil ook wat en als accessoire hebben ze weer geen invloed op de bijtelling. Er zal altijd wel wat te wensen overblijven.
V40 D2 R-design MY2014 | Sportchassis | Electric Silver | Business Pack Pro | Premium Sound | Winter Line | Keyless Start | Extra getint glas achter | Panoramisch dak | 18 inch Midir | High Performance spoiler | Zwarte spiegelkappen |
-
- 2nd Gear member
Daar heb jij weer een punt!Mannaerts schreef:Als het budget onbeperkt was zou je ook geen v40 rijden denk ikik niet in ieder geval

V40 D2 R-design MY2014 | Sportchassis | Electric Silver | Business Pack Pro | Premium Sound | Winter Line | Keyless Start | Extra getint glas achter | Panoramisch dak | 18 inch Midir | High Performance spoiler | Zwarte spiegelkappen |
- tameroro
- 1st Gear member
Premium sound wel besteld maar tijdens bestellen lease niet goed doorgegeven in ik niet had gezien tijdens laatste checkup ...baal nog steeds van en achteraf niet meer aan te passen maar verder heel tevreden.
V40 momentum /metalic black .optie momentum
Afneembare trekhaak
Exterior styling kit
Highperformance multimedia
LED dagrijverlichting
Verwarmbare vooruit.
Blis.
Afneembare trekhaak
Exterior styling kit
Highperformance multimedia
LED dagrijverlichting
Verwarmbare vooruit.
Blis.
-
- 1st Gear member
Dik tevreden maar als ik nu toch nog wat mag wensen:
Water afstotend glas, leek me overbodig, maar met dit herfst weer kom ik er achter dat het toch wel handig was geweest.
Enne die T5 natuurlijk, maar ja ik mag enkel A of B label leasen dus dream on.....
Water afstotend glas, leek me overbodig, maar met dit herfst weer kom ik er achter dat het toch wel handig was geweest.
Enne die T5 natuurlijk, maar ja ik mag enkel A of B label leasen dus dream on.....
- Jeroen C
- 3rd Gear member
Ik heb zelf ook getwijfeld over die waterafstotende ruiten, maar vond van mezelf dat ik binnen mijn budget moest blijven. Keuzes maken dus. Daarom rijd ik ook op de standaard velgen. Maar ja, als je erin zit zie je niks van de buitenkant
.
En ook als het budget onbeperkt was geweest, had ik wsl voor de V40 gekozen, want ik vind het gewoon een prachtige auto
En ook als het budget onbeperkt was geweest, had ik wsl voor de V40 gekozen, want ik vind het gewoon een prachtige auto

V40 Momentum Raw Copper Introline Winterline Blis
- guidov
- 2nd Gear member
Dit kan je toch zelf oplossen door Raim X op de zijruiten te smeren?remcohe schreef:Dik tevreden maar als ik nu toch nog wat mag wensen:
- HakanC
- 3rd Gear member
-Pano dak die wel open zou kunnen
-Adaptieve CC maar dan zonder veiligheidspakket..
Voor de rest zeer tevreden
-Adaptieve CC maar dan zonder veiligheidspakket..
Voor de rest zeer tevreden

V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
-
- 4th Gear member
18" op D2 14% R-design kan toch niet besteld worden?E10 schreef:Ik heb mijn V40 nog niet en ben zeker tevreden met mijn keuze, maar zou mijn config het liefst nog hebben uitgebreid (omdat mijn huidige Megane het ook heeft) met Keyless Drive en parkeer sensoren voor. Maar dat betekende tevens kiezen voor Volvo Guard alarm en Park Pilot en dat tikt best lekker door en kwam ik boven mijn leasenorm. Had natuurlijk die Midir's kunnen laten vervallen, maar ja.. het oog wil ook wat en als accessoire hebben ze weer geen invloed op de bijtelling. Er zal altijd wel wat te wensen overblijven.
- HakanC
- 3rd Gear member
Af fabriek niet nee (Trouwens kon dit ook niet op 20%, ongeacht R-Design of niet)zakraket schreef:18" op D2 14% R-design kan toch niet besteld worden?
Achteraf als accesoire is het altijd mogelijk en heeft geen invloed op bijtelling.. (Daar gaan we weer

V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
-
- 4th Gear member
Ah...mijn dealer kreeg het NIET geregeld
edit: een glazen dak dat open gaat. De dealer zei dat dat in het kader van veiligheid niet mogelijk was, bullshit natuurlijk. Alsof de stevigheid van een auto af moet hangen van een glasplaat bovenop
edit: een glazen dak dat open gaat. De dealer zei dat dat in het kader van veiligheid niet mogelijk was, bullshit natuurlijk. Alsof de stevigheid van een auto af moet hangen van een glasplaat bovenop
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
Wil je meer met je SCT? kijk hier