Ook maar eens voorstellen (V40 R-design)

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
dbt
3rd Gear member
Contacteer:

Cavallino schreef:Blijkbaar hebben IT consultants iets met de kleur wit en met 14% bijtelling.... :razz:
Iets met 14%? Heb alleen maar naar 14% auto's gekeken :oops:
VOLVO V40 D2 R-Design MY14 Ice White
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique

Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Volvo V50 1.6D Edition I
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT

foto's van mijn V40
Historie in beeld
ESpa
1st Gear member

Cavallino schreef:Blijkbaar hebben IT consultants iets met de kleur wit en met 14% bijtelling.... :razz:
Niet allemaal. Deze V40 is er in mijn geval gekomen, omdat ik het simpelweg een mooie auto vind. Prius en al dan andere gespuis is niet om aan te gluren en de Golf VII is net een rijdend doppie.

Dat de V40 in 14% zit heeft voornamelijk geholpen bij het helemaal volgooien met spullen...maar anders had ie er waarschijnlijk alsnog ongeveer zo uitgezien.

Oh...en ik heb Rebel Blue
Cavallino
4th Gear member

ESpa schreef:
Niet allemaal. Deze V40 is er in mijn geval gekomen, omdat ik het simpelweg een mooie auto vind. Prius en al dan andere gespuis is niet om aan te gluren en de Golf VII is net een rijdend doppie.

Dat de V40 in 14% zit heeft voornamelijk geholpen bij het helemaal volgooien met spullen...maar anders had ie er waarschijnlijk alsnog ongeveer zo uitgezien.

Iets met knuppel en hoederhok :wink: Als volvoforummer zul je sowieso al iets meer met auto's in het algemeen hebben, en met Volvo's in het bijzonder. De mijne heeft 20% bijtelling, maar als hij 25% had gehad reed ik ook in dezelfde auto. Rebel blue is gaaf overigens!
Volvo V40 T4 Summum Polestar
Volvo C30 1.8 Sport
Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
Voskuh
2nd Gear member

Cavallino schreef:
ESpa schreef:

Iets met knuppel en hoederhok :wink: Als volvoforummer zul je sowieso al iets meer met auto's in het algemeen hebben, en met Volvo's in het bijzonder. De mijne heeft 20% bijtelling, maar als hij 25% had gehad reed ik ook in dezelfde auto. Rebel blue is gaaf overigens!
Dan gooi ik er ook nog 1 in.
Ben best een autoliefhebber, maar als ie niet in 14% was, dan had ik toch voor iets anders gekozen.
Wil best een leuke auto, maar als ik per maand 100 eu extra in de knip kan overhouden, dan wordt het toch echt iets anders. Blijft een ding om van A naar B te komen.
Heb al heel wat leuke (in mijn ogen) auto's gehad, maar heb niet meer de drang om een hele dikke auto te nemen ten koste van mijn portemonee (damn, voel me echt oud nu).
Wil eigenlijk gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en dat lukt aardig met deze V40 denk ik.
Het is overigens niet zo dat ik nu een vw fox oid zou willen rijden, het moet nog wel iets van ruimte en comfort hebben.
ESpa
1st Gear member

Cavallino schreef:
Is het ook...heb 'm gisteren gezien (toch even kijken bij die dealer he). En na heel lang nadenken (ongeveer 1 seconde) had ik besloten dat ik 'm nog steeds mooi vond....en vind!
Ook met de dealer erover gehad dat ik teleurgesteld was...staat al minstens een uur op de parkeerplaats, kan ik er nog steeds niet mee weg :)
Cavallino
4th Gear member

Voskuh schreef:
Cavallino schreef:
ESpa schreef: Niet allemaal. Deze V40 is er in mijn geval gekomen, omdat ik het simpelweg een mooie auto vind. Prius en al dan andere gespuis is niet om aan te gluren en de Golf VII is net een rijdend doppie.

Dan gooi ik er ook nog 1 in.
Ben best een autoliefhebber, maar als ie niet in 14% was, dan had ik toch voor iets anders gekozen.
Wil best een leuke auto, maar als ik per maand 100 eu extra in de knip kan overhouden, dan wordt het toch echt iets anders. Blijft een ding om van A naar B te komen.
Heb al heel wat leuke (in mijn ogen) auto's gehad, maar heb niet meer de drang om een hele dikke auto te nemen ten koste van mijn portemonee (damn, voel me echt oud nu).
Wil eigenlijk gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en dat lukt aardig met deze V40 denk ik.
Het is overigens niet zo dat ik nu een vw fox oid zou willen rijden, het moet nog wel iets van ruimte en comfort hebben.
Ieder heeft zo zijn eigen selectiecriteria, er is geen 'algemene waarheid', maar alleen voor 14% bijtelling liet ik persoonlijk me niet in een Prius-achtige jagen. Dat veel anderen hun keuze daar wel van laten afhangen, blijkt wel uit de autoverkopen in NL. De meeste 14%-auto's zijn m.i. niet wat je noemt auto's die een glimlach op je gezicht toveren of waar je nog eens extra naar omkijkt op de parkeerplaats. Als ik geld uitgeef aan mijn hobby (ook al is het lease), dan verwacht ik dat wel. De V40 biedt wat dat betreft het beste van twee werelden, het is geen wonder dat hij zo goed verkoopt. Dus: goede keuze!!
Volvo V40 T4 Summum Polestar
Volvo C30 1.8 Sport
Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
spacewagon
3rd Gear member

Gewoon twintig hoor :-)
Mijn V40: D2 Summum
Voskuh
2nd Gear member

Weer eens een beetje geklooid met de camera.
Volgende keer zal ik eerst stofzuigen en vragen of m'n vriendin eerst uitstapt ;)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
bmw 520, bmw 318, renault 5 gt turbo, opel kadett, mitshubitsi colt, nissan micra, peugeot 206, peugeot 206 roland garros, vw polo, deawoo nubira, ford focus station, seat leon 1, audi coupe (oer), subaru impreza, seat leon 2, toyota prius

Volvo V40 R-design !!
Voskuh
2nd Gear member

Spoeierkes
bmw 520, bmw 318, renault 5 gt turbo, opel kadett, mitshubitsi colt, nissan micra, peugeot 206, peugeot 206 roland garros, vw polo, deawoo nubira, ford focus station, seat leon 1, audi coupe (oer), subaru impreza, seat leon 2, toyota prius

Volvo V40 R-design !!
Voskuh
2nd Gear member

En nog een keer het interieur

Volvo V40 R-design !!
jeroen733
1st Gear member

Top! Ik heb van de week ook zitten goochelen met die omgevingsverlichting. Geeft wel een heel grappig effect!
XC60 T5 FWD Polar+ MY16
Audi A4 Avant 2.0 TDI Ultra Sport Lease Edition
VW Golf Variant 1.0 TSI Highline
V40 2.0 D2 R-design MY13
Plaats reactie

Terug naar “V40”