Dit pijpje zit aan de bak waar de computers in zitten onder de motorkap.
Als je voor de auto staat linksvoor...
Het loopt van de onderzijde van de bak naar beneden naar het subframe, waar het met een drukklemmetje vastzit.
Als je met de onderzijde over een obstakel rijdt, kan het gebeuren dat je het pijpje losrijdt...
onbekend onderdeel.
- 1-wiel
- 4th Gear member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 15.04.2012 - 21:19
V70-d5-2007-6 bak- alle Standkachel start en stop opties......Xc90 remmen rondom… Billstein B6 schokbrekers met Eibach veren …VDD-X3 dongle....S60 koplampsproeiers…Oem Subwoofer....BT Phm module volvocesky. .......ABL-Xenon-koplamp retrofit werkend als af-fabriek...Blis retrofit en nog veel meer...
- 1-wiel
- 4th Gear member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 15.04.2012 - 21:19
Is eigenlijk de afvoer, de aanvoer van koele lucht komt van het interieur.
Aan de distributie kant loopt een slang/pijp met een electro ventilator erin die de lucht van de het kachelhuis aftapt en deze door de ecu-box blaast.
Aan de distributie kant loopt een slang/pijp met een electro ventilator erin die de lucht van de het kachelhuis aftapt en deze door de ecu-box blaast.
V70-d5-2007-6 bak- alle Standkachel start en stop opties......Xc90 remmen rondom… Billstein B6 schokbrekers met Eibach veren …VDD-X3 dongle....S60 koplampsproeiers…Oem Subwoofer....BT Phm module volvocesky. .......ABL-Xenon-koplamp retrofit werkend als af-fabriek...Blis retrofit en nog veel meer...
- wim de jong
- 5th Gear member
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: 29.03.2005 - 16:41
- Locatie: Leusden
- Contacteer:
Is er ergens een plaatje hoe die zit?
Ik zoek me vierkant in de rondte, maar zie geen enkele mogelijkheid.
Ik zie wel een mogelijkheid, maar dan loopt hij tegen de multiriem, en dat lijkt me ook niet de bedoeling.
(en het is ook vrij warm om op steentjes te liggen onder een auto)
Als het een afvoer is, kan toch niet al te veel kwaad om hem maar te vergeten? (ook voor Italië?)
Ik zoek me vierkant in de rondte, maar zie geen enkele mogelijkheid.
Ik zie wel een mogelijkheid, maar dan loopt hij tegen de multiriem, en dat lijkt me ook niet de bedoeling.
(en het is ook vrij warm om op steentjes te liggen onder een auto)
Als het een afvoer is, kan toch niet al te veel kwaad om hem maar te vergeten? (ook voor Italië?)
De volgende VOLVO's al gereden:
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
- wim de jong
- 5th Gear member
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: 29.03.2005 - 16:41
- Locatie: Leusden
- Contacteer:
Tsja, Mario.......dat plaatje had ik een paar posts boven ook gepost.
http://www.volvopartswebstore.com/showA ... bly=237350
Ik ben juist reuze benieuwd hoe die pijp precies loopt naast het frame, en waar hij uitkomt.
http://www.volvopartswebstore.com/showA ... bly=237350
Ik ben juist reuze benieuwd hoe die pijp precies loopt naast het frame, en waar hij uitkomt.
De volgende VOLVO's al gereden:
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19