Dat zal er zeker ook mee te maken hebben. Maar het bewijst ook dat Rica niet een of andere chipjesboer is met snellere software die geen rekening houd met de motorbart simpson schreef:Het zegt mijns insziens meer over de rijstijl en zijn zorgvuldigheid qua omgang met de techniek van Delta.NOS schreef:dat zegt wel iets over de kwaliteit van Rica! (en helaas ook iets over de prijs)
Tuningbox D5 Tunex
- NOS
- 7th Gear member
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
De zoekfunctie el eens gebruikt mbt Rica?NOS schreef:Dat zal er zeker ook mee te maken hebben. Maar het bewijst ook dat Rica niet een of andere chipjesboer is met snellere software die geen rekening houd met de motorbart simpson schreef:Het zegt mijns insziens meer over de rijstijl en zijn zorgvuldigheid qua omgang met de techniek van Delta.NOS schreef:dat zegt wel iets over de kwaliteit van Rica! (en helaas ook iets over de prijs)
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
dat moet je zelf weten.NOS schreef:nee, moet ik dat wel doen of moet ik mezelf dat leed (wat daar kennelijk staat) besparen?
-
- 4th Gear member
In de auto van Bover heb ik (ook) gereden. Rijdt super en m.i. met respect (dus niet te gek) getuned. Fasttech ken ik wel. Levert goed werk af en houdt de boel heel. Ik heb mijn auto net en ga er binnenkort heen. Ik wil ook zeker geen wild paard. Liever minder pk's dan de boel in de soep.robertslaat schreef:Ok, bedankt voor je advies. Ik Heb al contact met Bover gehad. Hij heeft de auto laten tunen bij fasttech in Neede. Heb daar goede verhalen over gehoord.
Heb jezelf ook een getuned blok in je Volvo??
- Bover
- 8th Gear member
Tja ik ben ook tevreden.
Vandaag een beurt gehad bij volvo
De monteur wist niet dat het motor management herschreven is.
Hij vond de motor mooi lopen en goed reageren op de automaat.
Wat was het ook alweer?
""ALLES MET MATE.."
Vandaag een beurt gehad bij volvo
De monteur wist niet dat het motor management herschreven is.
Hij vond de motor mooi lopen en goed reageren op de automaat.
Wat was het ook alweer?
""ALLES MET MATE.."

BLOG: LEVEN IN FRANCE (auto) verhalen over de Franse campagne sinds 2019
Vijf Cilinder Diesel Power: XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
Driving Volvo anno 1995. Obbe Tuning Modificatie....
Vijf Cilinder Diesel Power: XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
Driving Volvo anno 1995. Obbe Tuning Modificatie....